Tide (L)

2008-07-14 @ 23:42:07
Är sååå inlove i den låten  E-type - TIDE  Massa kärlek till den.

Har jobbat idag, var rätt skönt faktiskt, vet låter dumt men har inte jobbat på en vecka. Skulle ju jobbat i lördes men nej då fick jag värsta sjukattacken. Satt på Patryks fest (utomhus) och frös som en idiot, kunde inte dricka eller äta. Mandlarna hade svullnat upp och huvudet exploderade nästan. Fick sitta där och frysa. Haha. Sen blev det ner under täcket hos Anna. SÅ SKÖNT men då kom febern. Blev supervarm, trodde jag skulle koka Haha....På lördagen låg jag och Anna i sängen till klockan fem. Myspys.

Var på väla igår med Anksisiss...Mycket trevligt, men plånboken tillåter inget nytt denna månaden...får bli dubbelt upp nästa månad ;) Alltså JA Jag erkänner att jag är heeelt kääär i SKOR och det vet måååånga av mina vänner sen innan...Gick in på scorett, såg säkert 10 par som jag ville ha med mig hem.Blev helt galen inombords. Ville inte ens testa dom för att då hade jag bara börjat gråta som ett litet barn så hade Anksie fått skämmas Haha. Hade kunnat mördat för skor (okej överdriver en aning kanske :P) Håller även på att sortera bland mina skor (mina 52 par) Haha...måste rensa nu...så gammalt och sånt jag inte använder åker ut och NYTT fräscht får plats.

I veckan är det bara jobb och städning som gäller..sen i helgen ska jag umgås lite med min bror..Han ska köra Skånetour hehe så jag ska joina honom.. ÄLSKAR att åka bil,speciellt när det är roadtrips och sånt  yeeahh =)

Nästa vecka är det dags att leta efter resa! Åh såå härligt alltså..Ska hämta mitt " FINA" Pass imorgon..Haha ser helt SUR ut på det... "Du får inte le eller skratta, du måste vara sur och allvarlig" JAHA? Haha

Nä nu ska jag borsta mina tänder och lägga mig, Pappa kommer imorgon bitti och kommer svimma när han ser alla skor i hallen Haha..då kommer han börja klaga på hur mycket pengar jag lägger på skor och kläder och bla bla bla..Haha älskar dig ändå Pappa...Always=) kan se det framför mig redan ikväll när han ska försöka traska förbi skorna och snubblar till och säger "Helvete fan" HAHAHAHAHA Naaw=)

Adios amigos. Stort hjärta till er alla //Sanny

En trött Sanny, stortstädar för fullt.. USCH när ska det ta slut?



Kommentarer

Postat av: Daniel

Sjukt söt :)

2008-07-15 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback