Regn, räksallad!

2008-07-16 @ 19:56:51
Jaha då regnar det igen då. KUL...tur att jag hann ner i stan och plocka av mina fina ögonfransar :( Vill inte ha på mig dom när jag ska utomlands..Jobbigt att tänka på dom hela tiden när man ska doppa sig i poolen eller havet :) Saknar dom riktigt mycket. Beställde ny tid redan idag så den 13 augusti ska mina älsklingar på igen. Sen är det lite annat som ska fixas på mig i augusti med. Det är många som tycker jag lägger för mycket pengar på mitt utseende men sån är jag! Gillar och ta hand om mig :)

Har jobbat idag, sen städat...Sovrummet, toan och hallen är klar (dock måste jag damma och dammsuga osv) men alla garderober och skåp är fixade..TACK OCH LOV, dvs det värsta is over. Men nu håller jag på med köket och tro mig, det går inte ens att gå där inne Haha.. Men fint ska det bli. Pappa har satt uppmin fina STORA tavla i köket. Kan inget annat än att ÄLSKA den. Massa kärlek till den.

Gjorde mig en god räksallad idag som jag sitter och mumsar på nu medan jag bloggar. Blev gurka, majs, fetaost, ägg, RÄKOR, lite lök och sallad...Delicious!

Idag är det onsdag och jag ÄLSKAR onsdagar. Sjukt bra program på teve. Jag ska börja med att kolla på Pussycat dolls sedan övergå till Project runaway eller så är det hells kitchen med tror jag? Eller blandar jag ihop dagarna nu? haha...och SEX & THE CITY! Japp såå bra. Så nu ska jag hinna städa liite till i köket, duscha sen krypa ner under filten med mina vindruvor och kolla tv.. LOVE IT! Imorgon är det jobb igen,mindre kul men men,sånt man måste göra...JOBBA

Ett stort hjärta till er! Puss Sanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback