R H O D O S baby, R H O D O S

2008-07-21 @ 22:34:02

Idag efter jobb kom Bella och så gick vi ner till ticket och fick vår EFTERLÄNGTADE resa!!!! Och tur hade vi med.. SÅ LYCKLIGA vi blev hhaha..som två 5 åringar som fått en stor fet påse godis Haha....Ahhh....det blev Rhodos! Jag hade kollat på resor dit..sista minuten. Fanns bara Rhodos OSPEC. Vi visste alltså inte vilket hotell vi skulle hamna på eller vilken ort. Var skiträdd för att vi skulle hamna på en ort där det var värsta lugnet och skrikande barn. Men så hörde vi tickettjejen " Vi har en resa till Rhodos TOWN" Och då kom glädjen.Som ni alla vet så är resorna svindyra nu pga vädret och många vill åka. Så vi hade turen med oss.. Rhodos town..AHH....Bara massa affärer, två stora stränder och MASSA mysiga restauranger och NATTKLUBBAR.... Bella..vi ska visa dem :D Fan vad sjukt..du och jag i 15dagar tillsammans.... A M A Z I N G och G A L E T är orden för detta äventyr... Vi åker på söndag morgon, haha passar perfekt..festa på hbg festivalen och direkt därifrån i våra klänningar och klackar MOT STURUP! ska vara på flygplatsen 06.00. Hhaaha AHH vad jag längtar!

På torsdag blir det fest med min Poggibaby....sen på lördag blir det fest igen med Poggibaby! min älskade Prins ska vara Mysans bästa vän i en vecka ;)  Pappa åker till polen samma dag som vi åker..Skulle egentligen haft Frobbe, men åker ju själv haha taskig jag e bobbi!

Denna veckan kommer vara stressig men magiskt bra.. och 15dagar framåt sen med ;) AHH Take me to RHODOS NOW!!

Nu ska jag renbädda min säng sen gosa. ;)

Ha en underbar kväll alla! Kärlek till er.

saknar dig mamma

Jag och älskade Bella...lika sjuka...Kommer bli helvilt..
 None

Jag och min babypogg! Love you!


IRONIK - STAY WITH ME -v-


Kommentarer

Postat av: Bella

AMAZING!!!!!!!!!!! Haha, kan inte fatta att vi snart åker, fy fan va kul vi kommer ha gumman :D Massa pussar och kärlek till dig sunshine

2008-07-22 @ 14:29:19
URL: http://bellalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback