Kämpar..

2008-07-08 @ 16:12:28
Idag är det verkligen en sån här "kämpa på - dag". Var på drickan igår igen...fan får vara bra nu..ska ju till Patryk på fredag som fyller 23 idag! GRATTIS min vän. Blir POLSK god mat och massa dricka som kommer sitta sådär bra i kroppen för stunden, men så är det jobb kl 8 nästa dag...och det suger verkligen måste jag säga. Men men..på lördag är det party igen...får bli en återställare Haha.
Blev iaf Swea igår...träffade Bella...dansade med henne och hennes kompis ett bra tag..riktigt kul för att vara en måndag...skulle egentligen till Tempel men fastnade på Swea. Sen blev det efterfest här i min stökiga lägenhet..haha lite pinsamt men men...storstädar fortfarande för fullt...grejer som ska köpas till lägenheten så det blir bra här..och så länge kan jag inte röra ngt.. idioten på Akelius skulle ringa men det har han heller inte gjort...tyvärr men då får han dras med en gnällekäring som mig ett tag till...
Mår ju inte hundra idag....kämpar med varje andetag Haha...bara chillat hela dagen..skönt att vädret tillåter det :) Har iaf duschat så nu känns det lite bättre men böjer jag mig så känns det som jag sitter på en karusell :S Haha..inte bra o ha Whiskey hemma heller...för jag går på den direkt har jag märkt...och dricker ur FLASKAN? att jag alltid lyckas alltså...sprit o Sanny är verkligen ingen bra kombination...fast man tycker att det är ens bästa vän ibland <3

Min pappa fyllde år igår...Grattis! Älskar dig mer än livet ! Du och brossan är verkligen MITT allt...vet inte vad jag hade gjort utan er i mitt liv...Är lycklig att jag har er...I lördes firade vi..Haha gud så kul det var...Vi satt och kollade på Queen konsert till sist....Haha pappa blev galen och började vicka på höfterna och jag hängde med i svängarna..MASSA bilder blev det...HAHA filmade till o med honom....så FULT...:D Har vi något att skratta åt livet ut. ÄLSKAR DIG !

Sitter och väntar på att Sabbe ska ge besked om vi ska ses idag....tänkte ha en sån där mysig kväll, bara hon och jag..kolla film, äta gott och bara mysa sönder oss...tänkte nanna där...får se om det blir av!

Nu ska jag försöka städa undan lite...diska och sådant...så det blir iaf lite rent här... det man kan fixa iaf...

Snart är det dags för vår resa baby ! fan vad kul det kommer bli...You and me!

Puss & Kram // Sanny

Kommentarer

Postat av: Baybare

Tack tack.. Och ja det kommer bli skitkul på fredag.

2008-07-09 @ 15:06:54
URL: http://baybare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback