Stars in the night

2008-01-29 @ 23:26:02
Tell me why, I have to be so far away!?

Idag var det skola igen, haha var faktiskt kul idag, vi hade redovisningar och vi var en riktig härlig grupp.... Jag var ju inte förberedd för fem öre....fick sitta och göra det sista på min powerpoint en timme innan, och skriva det jag skulle säga också...men sen när det var min tur att redovisa så hade jag givetvis sparat fel så min powerpoint var bara halvt färdig... skit!

Sen när jag kom hem vid 5 så stack jag och Alisa iväg o tränade, SÅ SKÖNT och få springa av sig igen..hela stället var packat....har aldrig sett så mycket folk på Friskis, men så är det alltid på eftermiddagar, inte kul o träna då...men det är kul o spana på biffar Haahaa...efter träningen promenixade jag till videocenter och la mig i solariet (och somnade) Haha!! Fruktansvärt trött...helt sjukt.

Har tvättat min vita matta nu, tänkte "oh så gott, nu e den inte skitig mer (frosties fel)" Men nej, det hade inte tvättats bort så jag fick göra det för hand :/

Nu har jag precis pendlat mellan kanalerna haha, la mig på sängen och tänkte kolla på film, då går Final destination på tv och även 50 first dates. Kunde inte bestämma mig, men det blev mest att jag kollade på 50 first dates för den är så himla rolig HAHAHAHAHA...skrattar alltid lika mycket åt den :P

Nu ska jag snart duscha av mig efter träningen, sen ska jag sova för jag har mycket o göra imorgon, skolan på morgonen, sen hämta körkortet på tivoli haha, sen träna, sen på kvällen blir det kanske bio...vem vet ?

With every heartbeat -v-

Mamma, Min ängel - Varje dag utan dig är en plåga, kom tillbaka till mig..Jag behöver dig ! :´( Varför tog han ifrån dig sådär bara?

image54


R.I.P HEATH LEDGER!! En riktigt bra skådespelare som kommer stanna kvar i våra hjärtan för alltid!
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback