Söndag!

2008-01-27 @ 23:05:36
Idag är det söndag! SÅ TRÅKIGT haha! Nä men det var verkligen jättefint väder idag, blev helt glad =) Vaknade vid elva SVINTRÖTT, men kunde inte somna om igen. Så jag gick ut en sväng =) Skönt o promenera. Sen kom jag hem och städade och lagade svingod middag (kycklingbröstfilé , ris och currysås) Smaskigt! Sen efter det städade jag lite till och sen satte jag på en film i stora rummet och la mig på soffan med min älsklingsfilt och mös.
Jag var ute igår, första gången jag drack på tre veckor....FY FAN vad kul jag hade, det blev JÄTTEMYCKET dricka haha men aldrig FÖR mycket för mig ;) Började med att brossan o Jennie hämta mig vid 6, sen stack vi hem till dom och då började jag o brossan dricka =) blev en vinflaska där HAHA sen taxi till bowlingen där vi mötte Matte som oxå ville äta den skitgoda Schnitzeln med stekt potatis och champinjonsås =) Och drickandet fortsatte....sen begav vi oss ner till bowlingbanan vid 21.00 och började kampen om segern Haha, sjukt så sura Matte och Martin var på mig, kan ju säga att jag vann :) Haha som jag slog dom, det kallas skicklighet ;) Ja sen satt vi där en stund och drack vidare....sen körde matte ner oss till stan, jag gick på ett håll och Brossan o Jennie på ett..jag hamnade på ngn fest på söder, födelsedagsfest där min ANNA befann sig =) Fan vad kul det var o träffa dig gumman, ses ju inte så mycket i skolan nuförtiden :/ Sen stack dom på ett håll o jag på ett HAHA jag bara försvann från folk hela tiden. Begav mig till Utposten där Linda o några andra satt, där drack vi vidare. Efteråt begav vi oss på tempel, så sjukt..jag betalade 120 kronor och gick ut direkt igen HAHA stack till tivoli där Malin var =) Shakade rumpan med henne där inne =) Sen ville jag hem, HAha då träffade jag Snicky och Quassi så blev det KEBAB.... det är ju bara ett måste innan man ska hem :D Sen kom Cippe och körde oss hem. ALLTSÅ VILKEN DUNDERKVÄLL! =)) Haha jag har nog inte varit så full på läääänge.  MEN TACK FÖR DEN UNDERBARA KVÄLLEN MINA VÄNNER! förlåt för att jag stack hela tiden.

Snart kommer min ÄLSKADE Frobiuscz....som jag älskar så mycket och som har ont :( Han ska sova hos mig inatt, hihi sen imorgon bitti ska vi till djursjukhuset. Fan hoppas inte han har ngt allvarligt för då vet jag inte vad jag gör. Sen är det skola efteråt och sen träning och PLUGG!

Här kommer lite bilder från bowlingen =)image51
image52image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback