Nytt år , nya tag!

2008-01-03 @ 19:57:30

Nu är Julen avklarad, och även nyår!! Danke! Nu börjar man äntligen om på ruta ett...Jag ska ta tag i mitt liv nu, det jag kan förändra som får mig o må lite bättre ska jag se till o ändra på. Som sagt, jag har inte varit mig själv på flera månader, hänt så mycket skit så jag har tappat kontrollen över allt.

Mitt nyårslöfte var iaf..... Sluta röka, och börja med GI metoden.. Hmm just nu går det bra med både och, men jag vet inte hur jag ska orka det senare...det är ju verkligen ingen bra idé o sluta röka o börja banta...när man slutar röka äter man mer. Men vi får se..än så länge så äter jag inte alls mycket. Jag var så trött på cigg den senaste tiden, tyckte bara det var äckligt och lukten gjorde inte saken bättre...och nu känner man sig riktigt fräsch =) Den värsta utmaningen för mig är nog när jag ska börja festa igen, USCH! Har iaf sagt att jag inte festar mer nu, iaf till den sista januari =) Haha inte så långt tills dess men några veckor e det trots allt.

Idag ringde PoggMysan till mig....hehe...verkar som ni har haft det kul iaf ;) Ska hem till henne imorgon förmiddag o checka bilderna därifrån =)... Detta året blir det nog thailand i december...tvåveckor =) eller mexico...vi får se var man hamnar men iväg blir det  verkligen.

Nu har jag raderat allt skit som definitivt inte ska följa med in i 2008....inga onyttiga vanor och allt annat skit....Kärlek finns inte i mitt liv, hade jag velat hade jag haft kärlek i mitt liv när som helst, men jag vill inte det, ska jag ha ngn i mitt liv så ska det verkligen kännas rätt, inte bara halvt bra. Och eftersom jag e så kräsen så skiter jag i det =) Jag låter kärleken komma till mig, inte jag till den....händer det så händer det, händer det inte så e det ju inte meningen hihi...

Nyår firades med Annis på dalhem...vi var på tre olika fester, först stack vi hem till Tobbe där några av mina kära killkompisar höll till =) Trevligt..sen kom Snicky och då stack vi på den andra festen med honom...där vi även firade tolvslaget.....efter det hamnade vi i en blatteminibuss HAHA fy fan kände sig som grisar där bak, och den jävla HALLA HALLA musiken som vi började klappa till, en riktig höjdare, iaf vi klämde in oss i den bilen (12 pers haha dom andra hade tagit dom två sista taxibilarna) Haha och åkte ner till Set och festade vidare där till 5 på morgonen...

Nä nu får jag fan ta o plugga, hemtentan måste bli färdig tills på måndag! Började idag!! Inte lite klurig heller...Här kommer lite bilder från nyår ( lite tråkiga bilder men dom andra har dom roliga på oss HAHA men dom lär man inte få på ett år nu)

Hemma hos Tobbe!
image41image42image43


tolvslaget! Anna, Cippe, Jag! Lite fulla Haha
image44



Lee som jag träffade i Cypern, Saknad!
image45
image46image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback