Min Älskling!

2008-01-21 @ 11:35:10
Min älskade Prince Frostie ligger på sjukhus! Stackare! Tyckte så synd om dig igår  när dom plågade dig med alla sprutor o sånt, när du bara såg mig i ögonen med dina stora bruna rädda ögon :( Ville bara gråta! Men det var för ditt eget bästa! Idag får jag reda på vad som är felet och hur länge min vovvsing ska stanna där.  :/ Hugger verkligen i hjärtat! Tänker verkligen inte förlora dig med! Det tillåter jag inte. Vem ska annars trösta mig när jag e ledsen?, få mig o skratta när jag egentligen inte har lust att skratta? Du är verkligen familjens bästa vän och du ska leva MÅÅÅNGA år till! Min lille Frobiucsz!!!  I sommar ska vi ju ut och bada på stranden! Ut i skogen och känna naturens ljuvliga doft =) Ut på ängen och sringa av oss =) Du & Jag! Det har jag ju lovat dig! Älskar dig Snåffe

Jag är hemma idag! Är sjuk! :( Mår illa hela tiden. Så fort jag äter lite så vill det bara upp igen...:S ...? Igår hade jag ont i lederna igen...trodde jag skulle hänga mig av smärta! Så groteskt ont.

Nä nu måste jag STÄDA! och TVÄTTA! sen göra lite annat "roligt"

Ha det gott!!

Mamma love you!!!


Killen i mitt liv =)
image49image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback