Jag dör!

2008-01-28 @ 13:47:13
Inatt sov min älskling hos mig! Såååå mysigt =) var längesen ju!. Somnade med honom i min famn. Sen på morgonen skulle jag upp med honom till djursjukhuset.. kom dit halv nio och lämnade stället 12. Snacka om att vi fick vänta, störigt för dom kallade in oss efter en halvtimme men sen mellan undersökningarna och sånt så tog det tid... Och jag sov inte så bra i natt.. :( Så nu e jag megatrött.. är hos pappa och tråkar vid datorn medan jag väntar på att han ska komma hem så jag kan berätta. FAN tappade mitt körkort på tivoli i lördes. HAHA snacka om att jag har varit yr :P men som tur e å har dom hittat det så det är bara till att hämta det....värre om jag hade tappat VISA kortet..

Så fort pappi kommer hem så ska jag iväg till citygross o handla lite, sen ska jag träna med Alisa :D efter det är det PLUGG..Uhhh....ska redovisa imorgon...jag vill inte..

får ökade timmar på hamilton! gottmooooooos!!!

Den 1 mars e det fest på Plantan =) Då jävlar går man på det igen haha! men ska bli skitkul! =) Tills dess är det lugna fisken som gäller haha...

Nä...nu ska jag rota i pappas kyl, HAHA!
 är HUNGRIG!! HUNGRIG!!!!!! JAG VILL HA MAT!!!! haha!

HEIL!

Kommentarer

Postat av: Baybare

Hahaha sällan du blir av med något.

2008-01-28 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback