Helt slut!

2008-01-11 @ 19:27:21

Denna dagen har varit rätt jobbig faktiskt. Gick upp halv sex imorse  för att jag o Anna skulle till skolan kl 7 och göra det sista inför redovisningen som började halv nio! Fy fan vad stressad man var....och SKRIVAREN fuckade sig hela tiden...Fick ju inte lite panik...sprang runder bland salarna. Haha som yra höns.
Sen efter vår redovisning försvann klumpen, men läraren var givetvis imponerad att vi hann med allt på en dag.
Jävla Hilton kunde inte ta emot oss...så det fick bli Marina Plaza! Underbart fint hotell.. Dom håller på att renovera där nu, de har teman som SOL, VIND och VATTEN! Jag bara ÄLSKADE det rummet som hade temat VATTEN! ÅH hade gärna haft det så om jag hade haft en etta =) Det är såna inredningsarkitekter som inreder Lyxbåtar ute i Viken som tipsar om hur det ska se ut... När man kom upp i korridorerna så kändes det som man var på en båt faktiskt..blåa mattor och dörrarna såg ut som hyttdörrar...jättefint!  Vi fick iaf veta mycket om Marina Plaza, hon vi intervjuade var megagullig mot oss!

Iaf, skolan idag, sen efter det hem en snabbis sedan iväg o tr'äna...kom hem för mindre än en timme sen och nu ska jag äta....det blev hård träning idag =) så nu hade jag bara kunnat soooova! Men ska ju förmodligen träffa Annis ikväll =) Imorgon e det jobb som gäller :(

Nä...mat & dusch kallar! Ha det gott allihop!

Mamma mitt hjärta, Älskar och Saknar dig! Tänker på dig vartenda dag som går!  Varför skulle detta just hända dig? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback