Get low!

2008-01-18 @ 12:26:51

Ja jag vet att jag inte tyckte om den i början men nu är den sååå bra =) Flo-Rida feat T-pain - GET LOW! Så skön! =)
Jaha IDAG kom mitt efterlängtade Super nintendo med posten!!! YES YES! Undra vad jag kommer göra om dagarna efter skolan sen HAHA! Men det är extremt kul att spela....Fick med Donkey Kong med...sen har brossan Mortal Kombat och allt dom med som jag kan få låna! =)
Idag skulle jag på Sexparty hos Anna..men tyvärr så blev det inget med det nu...chefen från Maxi ringde o ville att jag skulle jobba, och jag kan helt enkelt inte tacka nej för pengar behövs alltid i plånboken...underlättar verkligen =). Har inte jobbat där på ett tag nu heller eftersom jag har haft supermycket att göra i skolan.. Hemtentan, två projekt och lite annat...

Igår såg jag o min bror en av skräckvärldens sämsta film, DEAD MARY! Alltså den började bra, man trodde verkligen att den skulle vara riktigt äcklig. Men vad tänkte regissören på sen? HAHA...Sen slog vi till med White Chicks som e en riktig rolig film, MÅSTE SES om du inte sett den.

Brossan fyllde ju år i Onsdes, fick en riktigt fin tröja av mig =) sen nästa vecka bjuder jag honom på bio sen på lördagen så blir det ännu en present! Kan säga att det lär bli en hel del alkohol inblandat Haaha ( gillar o ge bort presenter) HAHA!

Nu ska jag snart träna, får se hur långt jag orkar springa idag, tror jag sträckte ngn muskel igår när jag sprang för det spänner ordentligt... :S

Nä, mat nu sen iväg o göra lite vettiga ting... Puss!

Love you my Angel!!! :´(



image48 
Kärlek är vackert, när det går bra! -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback