When it´s quiet.....

2008-02-12 @ 21:16:12
.....I know what that means!

Fy fan....blev upphämtad halv elva... kom till skolan 11...började direkt med projektet...snacka om att vi har panik...snart ska allt lämnas in...Men vi har varit duktiga idag! =) Min lärare ville inte ens hälsa på mig, bara för ett misstag och missförstånd? Suris... Satt i skolan till 4 sen begav vi oss till Valhall Park för att intervjua medlemmar...Haha fan vad kul det var...eller ja kul o kul, men man börjar faktiskt komma in i det nu....Blyga Sanny har blivit våglig Haha...jajamensan..blev riktigt sugen på att träna när jag såg alla andra göra det. Vi körde därifrån kvart över 7...så nu har man varit på maxi och handlat, behövdes lite pålägg i kylen :) blev en baguette med...var riktigt hungrig....jag är helt slut nu...imorgon börjar man 08.30 och går till 12..senska jag och Rahma till Friskis och ringa medlemmar till 17.00 ;/ blir ju lite ding på detta nu HAha...sen får jag äntligen TRÄNA KANSKE! Hoppas det annars får jag bara massa SÖGEÅNGEST Haha...måste få träna annars blir jag crazy! Drar med mig Anna om hon e sugen haha, sen blir det solning sen hem o sova om jag inte ska träffa min pogga My....Haha man har verkligen inget liv nu denna veckan...:) 
Jag fryser konstant :S riktigt kyligt ju...får bli att man kryper ner under sitt siden täcke snart och myser framför tvn....mmmmmmmmmm :) SNART SKA JAG KLIPPA AV MITT HÅR!!! AAAHHHHH.....fan vad jag LÄNGTAR det e sjukt.....hmm...vet fortfarande inte vilken färg jag ska välja..någon fin vårfärg :) Kastanjfärg kanske? Eller en mörkbrun färg...hade nog velat ha lite slingor i med som bryter lite..men det är så fult när det växer ut sen....

Patryk, får ju säga HAVE A NICE TRIP =) SUP INTE FÖR MYCKET NU!!!! det är inte bra alls...haha det har ju jag märkt....men du vet..annars åker jag ner o drar dig i öronen hem till Sverige och det är ingen skön känsla precis...HA DET RIKTIGT KUL!  :)

Nä nu ska jag äta en riskaka =) så sugen på godis nu hela tiden :S och e hungrig hela tiden med....faan alltså inte bra...vill ju inte svullna igen :P....får köra några situps på golvet och känna mig nöjd tills jag ska träna imorgon.... =))

Ciaooociaooo!  Puss/ Sanny -v-

Mamma, min ängel jag älskar dig och saknar dig SJUKT mycket, kommer det någonsin bli bra för mig igen när jag känner denna smärta ? Loooove you to the moon and back...


Antingen klipper jag mig såhär.....jävligt fin färg med...blir kanske en sådan färg oxå ;)
image66

Eller så kör jag hårt med Viktoria Beckhams frissa som är så fin!!! kort där bak..långt där fram =)
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback