Våra hjärtans dag!

2008-02-15 @ 00:46:20
DENNA DAGEN HAR VARIT SUPERUNDERBAR! tror inte den hade kunnat bli bättre faktiskt...kom hem nu kvart i elva...varit borta sen halv nio imorse...Aaah =) började med att jag vaknade kl 8. Fixade till mig sen var det dags för klippning och färgning till halv tolv.. SÅ FINT DET BLEV!!! riktigt nöjd!  :)))))) Fick en riktigt trevlig frisörska med hehe...Efter det så körde jag direkt till skolan och satt där till fem...höll bl a på med projektet och hade möte med läraren och rektorn för vår cpgrupp kan inte hålla sams....sällan...men efter vårt gräl igår så blev vi inskickade till henne HAHA....Ja men efter skolan stack jag hem till brossan....och där låg min älsling kim i soffan helt trött.. HAha...efter ett tag fick vi på honom ytterkläderna och så begav vi oss till TOYS R US eller hur det stavas....Kimi skullle få en present av mig..och han skulle SJÄLV få välja...det misstaget görs nog aldrig om.. HAHA!!! fy fan...tog sån jävla tid för honom...Min snuttis =) "ska du ha den då?" "Nej jag vill inte....men vad ska jag ha då? så står han som ett frågetecken... LOVE YOU!!!
Efter många om och men så valde han sin present, sen körde vi hem till brossan igen och åt mcdonalds mat som dom hade köpt..mega GOTT...efter det hämtade jag min dejt ;) HAha....sen körde  vi ner till bion och kollade på Cloverfield....Haha ja vad ska man säga...rätt bra faktiskt..lite jobbigt att dom filmade hela tiden...den får en trea av fem totalt av mig.. kunde varit lite bättre =) HAha så sjukt...skitmycket par som var där inne haha...alla bara sitter och myser och pussas så sitter jag o Anna och beklagar oss och diskuterar hur killar kan vara så blåsta ibland Haha...vi passade inte in där inne just då HAHAHAHAA.... Men kul var det.. :) Mätt som en gris e man nu med..
Åkte o lämnade Anna och på vägen såg vi att Godzilla hade besökt Annas kvarter...Haha...shiiit...han kommer väl snart hit.... :S  Trasdockorna (L)
SABBE - Haha vilken lyx du har....så gulligt det han ska göra.....överasska dig.....fin hjärtans dag present =) du lyckas alltid hitta dom mysiga och normala killarna...eller ja oftast iaf Haha...ha det nu så mysigt på lördag ;) och DU! var inte för hård nu...haha PUSS

Imorgon kommer Kimi kanske hit och nannar.. och MYSER med Sanny.. om inte jag inte drar till Dalhem med Anna och............jaa

På lördag blir det lugnt.......ska bara ligga i sängen HELA kvällen och kolla film..ska bli så skönt.. :)
Nä nu ska jag snart sova...hoppas alla andra har haft en lika fin hjärtans dag som mig...tack!!!!


Älskar dig Mamma

Mina nya frisyr bakifrån :P
image69

Kim i leksaksaffären
image70

"Sanny den vill jag ha" HAHA javisst Sanny e fattig gubben.. Haaaha
image71

Efter bion!! Min dejt...HAHAHA =) så kul =)
image72

Kommentarer

Postat av: sabbi

Aw, du är ju för go sanny! vi får se hur det blir imorgon, ringer och informerar dig direkt! :D Puss oufkis!

2008-02-15 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback