Trodde jag.....

2008-02-05 @ 22:10:44
SKULLE DÖÖ IDAG!! Fy fan alltså... började med att jag körde till bjuv och hämtade pengar...sen skulle jag till min tandhygienist, VILKET JAG ÅNGRAR nu.. Haha fy fan.. konstaterade att jag hade inflammation i nedre tandköttet + tandsten..men överkäken var jättefin ? Hmm jag brukar alltid borsta extra fint där nere? Men jaja...jag visste att jag hade tandköttsinflammation iaf.. så fort hon tog med sån borste så bara rann det blod..så jävla äckligt... men...det var inte det värsta... nä för det var att ta bort TANDSTENEN!!!! O H M Y G O D! Det värsta jag gjort på länge. Fick ingen bedövning, brukar inte ha det för lite tandsten men eftersom jag hade inflammation så FY FAN....låg där o skrek och sparkade och hade mig... HAha sen efteråt kändes det som hela munnen var förstörd...försökte ligga o tänka på ngt annat....men det gick inte... TILL ER SOM SKA TILL TANDLÄKAREN SNART, ANVÄND BEDÖVNING!!!
Fast jag blev lite förvånad över att jag inte hade några hål, det har jag nästan alltid haft innan HAHA lyckas alltid få det... Men tandvårdcentralen har fått nya program där, så både kunden och tandläkaren kan se bilderna...riktigt kul haha...och dom har lite svårt för att resonera om det är ett hål på bilderna eller inte..för dom e inte vana...så chefstandläkaren kom in och kollade...skitrolig typ Haha som jag skrattade åt honom...varför kan inte alla vara sånna? Sen kom min tandläkare också in..så dom alla tre satt och kom fram till om jag hade hål eller inte HAHA...söta dom var...
Efter det belönade jag mig inne på bageriet :P HAha-...blev bara en slät bulle faktiskt...hade inte ätit frukost.. När jag kom hem så kollade jag på min serie sen blev det träning... skulle klå 1 mil idag...tänkte, jag klarar det...men då kommer en gyminstruktör och sabbar allt... TACK!.. men blev som vanligt.. 9 km... JAG SKA KLARA 1 KM TILL!..
Sen blev det middag, duschen och nu ska jag snart lägga mig o kolla på Queen konsert.  Har lång dag framför mig imorgon....skolan från 8.30 - 16.30 , sen halv sju är det dax att gå på infomöte med Patryk  på Grand Hotell...Kul att han ville följa med, blir ju lite intressant för honom med..

Fy fan hade en riktigt hemsk dröm inatt....handlade om mamma och min bror....tur att det om brossan bara var en dröm..hade hoppats på det med mamma med..men nu e det som det är..men min bror e med mig iaf..och det ska han alltid vara..!

Dagens Citat kommer från Mme de Stael:

"Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss"

Nej, nu väntar Queen ;) Hehe...nu stänger jag datorn för ikväll....GOTTMOS!

Godnatt & Kramis// Sanny! -v-

Älskar dig Mamma, och resten av min familj, det är ni som gör det lite lättare att leva...genom att bara finnas för mig! (L)



Jag avgudar hennes röst!! Så grym!
image60image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback