Tell me what makes a man.....

2008-02-22 @ 09:10:43
Wanna give you all his heart ? =)))))

Oj oj, e rätt kass på att skriva här inne.....Men nu har jag verkligen bråttom så nu hinner jag verkligen inte skriva så mycket...hinner knappt sitta vid datorn om dagarna..Projektet tar död på en...igår satt vi med projektet från 8.30 - 16.30 (även alla andra dagar).. Jag o Rahma körde ut till Valhall kl 12 ( jag var så trött så jag nästan somnade där) för att intervjua mer folk....eftersom jag, efter vår presentation kom på att vi hade gjort ett stort fel som vi var tvugna att rätta..och nu måste alla diagram göras om!!! fyfan...och det ska vara inlämnat på fredag och alla har panik nu...igår när jag kom hem så satt jag med projektet i två timmar.. efter det var jag helt slut...fy fan...hade inte sovit så mycket natten innan heller ;) Haha Hade besök...det blev Choklad och annat gott och en film..sen gick vi o la oss....men ändå kl 2 typ....sen skulla man upp kl 7 ju..Sen igår kväll fick jag besök igen ;) Haha!! Denna gången slog vi till med TACOSSSSSSSS SÅÅ GOTT Och en film med chips...uuhh jag kommer bli fet....haha.....

Vaknade av att vetrinären ringde idag ang Frostie...ska dit på måndag igen...

Denna dagen blir livad....tänkte att då kan jag sitta här i en halvtimme...eftersom jag inte hinner sen...Haha måste ju uppdatera mitt liv för er som läser HAHA......

Ska snart in i duschen, sen iväg och fixa min naglar, sen till skolan, efter skolan direkt till MAXI och jobba till halv elva.....KUL!!!! But as I said a time ago....I love money, and I need them =)
Imorgo ne det jobb på Hamilton 8-13...efter det hem till pappi en snabbis så jag får i mig lite föda...Haha..sen 17.00 e det Maxi till 22.30 igen...Sen kan dom låta mig vara...Haha...på Söndagen ska kanske gruppen träffas...eller så blir det bara SLAPP för det förtjänar man faktiskt!

Denna veckan har varit galen alltså, sååå mycket att göra...jag e så trött på det nu faktiskt...gillar inte så mycket stress...eller jo för då går tiden fortare men att stressa är inte bra....då får man grått hår, och jag tro jag har fått ett grått hår? Haha

SABBI!!! DANKE =) Lycka till med lägenheten idag..hoppas den är jättefin och att du får den....då blir det MYS varje kväll HAHA sån galen..Kommer fan nästan bo hos dig på sommaren....du har ju BALKONG då...sitta där ute när det är solnedgång...dricka vin, lyssna på musik och bara leva livet... Älskar dig Oufkis -v- Vår vänskap är som en ring, den tar aldrig slut ;)

Älskar även alla mina andra vänner....ni som gör livet lättare att leva...ni andra som gör det svårare kan ju dra sig i röven =) tvi tvi..

Nä nu kallar herr Shower...bädda sängen, och sen lämna lägenheten för dagen =)

Ha det bra allihop! Puss & Kram Sanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback