Tell it to my heart.....

2008-02-17 @ 23:20:33
is it really love or just a game ?

Jaha då var det Söndag igen... hatar söndagar... men denna har varit rätt bra =) Kom precis hem....varit hemma hos Annis och krängt kebabtallrik, snackat och kollat på film =)) Innan dess hann jag till o med tvätta min bil....vilket var ett MÅSTE! så jävla smutsig... (har inte tvättat den sen jag köpte den..opps) Haha...
I fredes skulle jag egentligen på fest, men det sket sig...jag jobbade istället, solade och sen begav jag mig hem till min bror där Kimi väntade =))) Lekte lite med honom Haha sen fick jag "äran" att göra allt det "roliga" innan han skulle sova....ja typ byta blöja, borsta hans tänder osv... Haha "sanny göra det" LOVE YOU...sen kollade vi på film...och en till och sen var klockan 03.00...och jag var helt död och bestämde mig för att slagga där...på morgonen blev det mys med Kimi framför tvn ett tag...åt frukost (färska bullar) jammie... Hem (inom maxi) Sen blev det en skiiiiitlååååång promenad bl a upp till mamma o tände ljus och la blommor.....pizza godis och film ;) Hehe...
Nu sitter jag här helt sleten...haha vet inte varför egentligen men men...kollar tatueringar...tänkte dra till Ewil twins imorgon och lämna in min ritning....e dax nu... AHH! HAHAH =)

This is my life, this is my time!! Give me some hope for the day! Yeah Yeah!

Cause this is my life & I don´t care...


Mamma, everyday gets harder and harder....I just wish that you were here with me..to give me the biggest hug in the whole world...I need that hug so bad....I need to hear your voice and see your smile. I just wish that GOD would bring you back home to me.....this makes me cry every day.....Why you? WHY WHY WHY ? I feel like a little girl on this earth....who needs her mom.....is this for real? MAMMA SNÄLLA JAG BER DIG! KOM HEM NU.....JAG VILL INTE MER...... Jag ger snart upp allt...... Jag kan tyvärr inte inse....förlåt! Jag älskar dig mer än mitt liv....

Eva Dahlgren - Ängeln i rummet <---- for you Mammi!

Skola imorgon.....

Godnatt my friends! Älskar er... (L)
// Sanny

Mamma dammsugar Kimi! Haha!! så kul! SAKNAD, ÄLSKAD, IHÅGKOMMEN FÖR RESTEN AV LIVET! RIP!
image73










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback