Stulen mobil!

2008-02-07 @ 23:28:28
Jaha...vad ska man skriva här idag då... STULEN MOBIL! Mongot som har tagit den är säkert en Jaa...ni vet...bara dom som e bra på sånt....förhelvete kan folk inte låta bli andras fickor och mobiler, plånböcker o allt sånt....skaffa jobb o fixa egna saker för fan....Iaf..tränade i morse...riktigt skönt var det..sen efter det körde jag o hämtade töserna i gruppen sen körde vi till skolan o käkade, sen efter det körde vi ut med våra enkäter..jag o rahma i Vejbystrand och Emma o Lottis i Skälderviken.. HHAahaa shiit alltså....det var ritkigt jobbigt..jag har svårt för sånt..när någon säger NEJ jag vill inte svara på er enkät så blir jag skitsur HAHA....nä men seriöst, vissa kan man störa på sig riktigt mycket...men det gick rätt bra för mig...Så fort det kom in en ung kille så fick Rahma ta honom...HAHA jag tycker det är pinsamt o fråga unga pågar :P  Ja, vi var där ute till 4 sen körde vi hem....När jag kom hem ringe jag min rådgivare.. Sen ville Poggmysan träffa mig....så jag körde upp till dalhem och hämtade min plånbok hos min chaffis och OJ då parkerade min bror sin bil där med HAha...kul o se dig bruusch!! Haha...Fin bil du har nu...fast du vet att jag inte gillar den där stylingen.. ;) Nä men den blev jättefin...
Sen hämtade jag upp Mysan så körde vi till MAXII!! Och hittade fina alla hjärtans dag kort...My skulle ändra sitt kort till sin kille o skriva Have a HELL Valentine HAHAHAHAHAHAHHAAHAHA så störd...sen stack vi hem till henne....satt o chillade i soffan o snackade skit med henne o Tom...sen stack jag o solade o sen hem =) så jag har varit hemma i 30 min på hela dagen haha....

Nu ska jag göra annat..snart sova...fan e så trött...bara för man e uppe tidigt...imorgon e det enkäter som gäller i dom områdena igen :( fuck det...men måste...sen blir det nog väla med Sabbe... =) På kvällen ska jag säkert träffa min ANNA och mysa....typ :P Haha.... PÅ lördag ska jag hem till Anksie som har bjudit hem en kille från GBG...HAha...lite nervös hon e istället...men det ska gå bra..jag smälter ISEN direkt Haha.... Senska vi ut o härja på stan...blir tempel eller tivoli... Puss o kram // Sanny

Mamma love you always! (L)

Jag & Mysan shottar jäger.... på min inflyttningsfest! GOTT GOTT!
image62


Jag och Sabbe OUFKI på hennes 20 års dag hemma hos henne! Partyy!
image63


Jag o Anna för snart två år sen... HAHA =) så fula!
image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback