KIM LARSEN!

2008-02-13 @ 22:20:15
Herregud, det var längesen..men fan vad jag njuter när jag lyssnar på låtarna... "Lille du" Och "this is my life" AHHHHHHHHH kan det bli rysigare ? ;)

Idag har jag varit i skolan heeeela dagen igen...blev riktigt kokt idag....blev bråk som fan... MEN SKÖNT ATT JAG FICK SÄGA MITT....Jag har försökt hålla truten länge men idag var det droppen....nu vet ni vad jag tycker om er iaf.... F**T*R. Hatar sånna som er...
När jag kom hem så ringde jag runder ang projektet...sen joggade jag en låååång runda =) sååå skönt....kände bara att jag behövde det....av all ilska.. solade och sen blev det middag o ringa igen...
Ska snart in i duschen.. imorgon gäller det fan =) KLIPPA MIG OCH FÄRGA HÅRET...Kommer bli megasnyggt...sen ska jag till skolan efter det...har en del o göra...sen på kvällen ska jag gå på bio med....... ;).....hihi... Alla hjärtans dag imorgon ju... =)

This is my life, this is my time!  (L)

Ha det bra allihop ... Puss Sanny!

Mamma loooove you!! Always on my mind!


Jag igår kväll :P kände mig lite smått mysig och fotokåt innan jag somnade :) Enya - A day without rain (L)
image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback