I still will kill!

2008-02-04 @ 22:37:12

50 Cent feat Akon - I still will kill <------------ Ah sååå bra den e alltså....skön.
Idag vaknade man tidigt för vår grupp skulle träffas på bibblan, ONÖDIGT! Haha vi skrev metoden ang projektet som tog oss kanske en kvart...sen satt vi och snackade om helgen, jobb, skolor, och allt annat som inte passade in där riktigt HAHA....Sprit tex...

Lottis - Ja den dieten e skitbra
Jag - Men vadå får man inte äta eller något sånt då?
Lottis - Joo, men du får inte dricka på en månad
Jag - VA FÅR MAN INTE DRICKA.......... (helt hysterisk)
Emma - PÅ EN HEL MÅNAD???? (nervös)
Och då började alla bara asgarva....lät som sprit e ALLT för oss och en månad utan sprit e hela världen HAHAHAHAHAHAHAAA...... lät roligare när man hörde det...

Efter det stack jag o tränade.....alltså det är sjukt hur mycket jag ändras (utseendet) under månaderna...jag började på friskis i november kanske, eller så var det oktober...Och då tog dom ett foto på mig..så när jag loggar in där när jag kommer dit så ser personalen bilden på mig genom sin dator....Och idag bara stoppade dom mig och frågade om det var jag som var Sandra??? Jag bara ja vadådå? HAha Så visade hon bilden på mig o sa "sjukt det är ju en helt ny människa" Typ dom trodde kanske att jag gick otränade med syrrans eller kompisens kort...
Jag blev faktiskt lite irriterad....men dom nekade ju inte mig utan dom skulle bara visa mig bilden.. HAha men sjukt att jag ändrar utseende så hela tiden...:S Sprang bara 8 km idag...kanske lite mer... fan får bli bättring på det nu...målet är att springa 1 mil nonstop =) Men idag hade jag såå ont i magen så det var sjukt..

Efter träningen promenixade jag hem, tog bilen och körde till swedbank på råå...var ju tvungen att ta ut pengar Haha....kände mig så dum när jag skulle förklara det med mitt kort.. efter det stack jag o handlade lite här o där..sen köde jag iväg o gottade mig i solariumet..mm love it...
När jag kom hem så blev det matlagning hehe, sen två avsnitt av simpsons och nu sitter jag här efter en varm dusch =) Är trött...ska snart nanna faktiskt....Älskar o krypa ner i sängen..alltid lika skönt..

Imorgon e det bjuv som gäller, måste hämta pengar IGEN haha....FAN VAD JAG HAR ONT OM PENGAR FATTAR NI! JAG ORKAR INTE LEVA SÅ HÄR MER...JAG E INTE VAN VID ATT INTE HA PENGAR!.....Måste jobba mer..går inte annars...Och nu ska dom höja hyran här igen, jävla nötter ni kan draaaaaaaaaaaaaaa. Sen ska jag till tandläkaren.. på kvällen blir det bio.....IGEN.. HAha! men ska bli mysigt =) hehe..

Godnatt alla... Pusski // Sanny

Heaven is a place nearby, so you don´t have to be so far away Mammi! (L) Fan alltså, detta tar död på mig...det knäcker mig totalt...varför blev allt så orättvist ? Mitt hjärta kommer föralltid bära på ett stort sår.. Min mamma och pappa var/är hela min värld, men när mamma stack så förstördes halva min värld...och halva mitt hjärta... Jag ser detta som en mardröm som har blivit sann...hjärtat kommer ALDRIG läkas! När jag tänker på allt, alla år vi stod ut, förtjänade vi inte en chans ? Mitt liv är förstört nu, mitt psyke kommer aldrig bli bra igen, jag gråter varje dag, för att jag saknar dig mamma...så fort jag kollar på en bild eller på videon jag gjorde om dig, så rinner ögonen direkt....Jag fattar fortfarande inte, jag tror du ska ringa mig när som helst, eller komma och knacka på min dörr och stå där med ett leende och säga Hej Biatch som du alltid sa (vårt skämt)...åååååh vad jag saknar det.
Eller bara väcka mig i sängen, vakna av att du säger SANNA vakna....GUD vad glad jag hade varit om jag bara hade vaknat en dag o sett ditt ansikte och sagt "allt var bara en dröm" .... Jag hade tagit vara på vaje sekund med dig efter denna mardrömmen då...
Nä du Mamma, det är dags o komma hem nu...så gör du mig och brossan en stor tjänst...du ger tillbaka glädjen i mitt liv som släktes när du tog sitt sista andetag..Hur ska jag leva ledsen ? Hur ska jag leva med ångest? Hur ska jag leva utan min bästa vän, hur ska jag leva utan min mamma ? HUR?
Jag Älskar dig och du finns föralltid inom mig...du lever kvar, i mig!
 <Varför?>






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback