I need a miracle...

2008-02-27 @ 22:36:20
Fy fan jaa....vart ska man börja?

Jag e så trött på allt.....jag vill bara sticka härifrån och skita i allt...

Kan börja med projektet, satt i skolan i nästan 11 timmar idag med det. Kom dit 08.30 och åkte därifrån 19.00. Och allt är så jävla stressigt och stissigt. Jag vill seriöst bara gråta nu, och det har jag gjort med..... på onsdag nästa vecka är det ÖVER. Men tills dess så brinner det i mitt helvete ordentligt. Har laddat med mat från maxi idag med Rahma. Imorgon lär man få ha med sig frukost, middag, mellanmål och kvällsmat. Hoppas inte vi får sitta där till 21.00 iaf, men man vet ju aldrig. Jag känner att jag behöver denna lördagen. Lätta lite på trycket i kroppen.

Jag har inget liv nu mer...detär bara skolan skolan och skolan...jag hinner aldrig träna längre...och jag mår skitdåligt pga det..jag hade börjat få riktigt bra kondition och allt...nu skiter allt sig, får börja om från 0.

Jag har sömnproblem, jag är trött som fan men kan inte somna om nätterna. Har sovit 8 timmar på tre dagar och jag är jättetrött men kan inte sova. Drömmer om projektet och sånt..mardrömmar. Jag bara ligger i sängen och glor. Ska till min läkare nästa vecka så hon kan skriva ut sömnpiller till mig. Jag behöver det.

Jag saknar mamma, det gör jag alltid. Men när det blir för jobbigt i mitt liv så vill jag bara att hon ska finnas här och krama mig när jag gråter..som när jag var liten.. Jag känner att jag behöver henne hela tiden. Jag vet vad hon hade sagt om hon hade kunnat prata med mig nu "Sanna du måste lära dig att klara dig själv, kämpa. Du klarar det"
Jag kämpar och kämpar hela tiden, jag försöker göra det lite lättare i mitt liv, men det är alltid något eller någon som trycker ner det igen. Jag har tänkt mycket nu, och jag måste lära mig att släppa lite saker. Jag går och grubblar på så mycket. Jag plågar mig själv. 

Är så ledsen för allt....är ledsen för att jag tycker synd om min pappa...att han får stå ut med så mycket. Är så ledsen för att han själv inte mår så bra fysiskt.. Är så ledsen för att han kämpar för att jag inte ska dränka mig själv i mina sorger, när han själv har saker att tänka på. Är ledsen när jag tänker på alla gånger jag inte lyssnat på honom när han har pratat med mig, bara för att jag inte har orkat. Är ledsen för att han är ledsen att jag ska lämna honom och flytta. Jag älskar honom och borde tacka honom. Utan honom hade jag inte stått på jorden idag och kämpat fast jag egentligen inte har orken till det. Nu när jag verkligen vet hur det känns att förlora en förälder så tar jag vara på varje minut jag får med min pappa här på jorden. He always saves me....my hero.

Ska bli skönt i Maj, åka på en weekend med Oufki till Tyskland. Bada i ett stort badland och åka grymma berg&dalbanor (bli 12 på nytt) Och sen på kvällarna mysa med några glas :) 
Ifall det värsta skulle hända så åker jag med Pappa och Helena till Gran Canaria i slutet på april...Måste åka bort..känner att jag fräts sönder här. Det har bara blivit för mycket med allt o nästan alla. Vill bara ligga på en strand med en drink och njuta..gå och ta mig ett dopp om det blir för varmt... eller bara mingla med Oufki...henne blir jag aldrig trött att umgås med haha

Sen när denna utbildningen är slut så ska jag ge mig en fet belöning. Blir antingen Mexico, Thailand eller Los Angeles, sparar jag ihop mycket pengar blir det kanske till o med en jorden runt resa. 

Nu ska jag skriva lite till (projeket) Sen ska jag försöka sova igen... :( Känns som jag har en pudels hjärna nu. Kan inte tänka normalt alls. Efter onsdag så blir det sängen i ett dygn. Spa hade suttit MEGAFINT men pengarna tillåter inte förtillfället....får göra spa hemma med Sabbi sen i hennes badkar..


Dagens citat är skriven av Gandhi:

"Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö i morgon."


When I look up on the stars, I see you. When I look into your eyes, I see paradise

Tack för mig! Godnatt / Sanny!


Där är min dröm just nu....att få ligga och njuta av en underbar utsikt och bara chilla =)
image75



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback