Good morning =)

2008-02-01 @ 11:13:05
Nu har jag precis gått upp..haha e fortfarande lika trött som igår...men har kanske sovit för länge ? När jag vaknade låg min älskling bredvid mig.. SÅ MYSIGT! så vi gosade lite i sängen som vi alltid gör när vi e med varandra. Looove it!
jaha då kollade man ut idag, bara massa blåst o ngen snö...skit. Jag vill ju ut och göra snöänglar för det e så underbart.

Det e bara jag som e hemma nu....ikväll blir det film o sånt..alltid lika kul =)...trodde jag skulle ut & gå en sväng idag men vädret verkar inte tillåta det. Då får det bli mys hemma här bara! Måste äta Frullebulle med...e lite hungrig.

Haha drömmen jag hade inatt var sjuk, HAHAHHAHAA!!!!!  Händer kanske i verkligheten ngn gång ? ;) Haha kan kanske hoppas?

Nu ska jag BADA igen haha, badade igår med..men det är så skönt...brukar ha levandeljus....en miniradio och lite sånt mys....sen ligger jag bara o kopplar av....ett tips är att sätta två gurkor på ögonen om man känner sig trött i ögonen, det hjälper och är skönt för ögonen...

Imorgon ska jag äntligen dricka igen, vet att jag bara skulle hålla mig till en gång i månaden men kan ju inte stå emot mina älsklingar om dom så gärna vill :) vad gör man inte för dom som man älskar?

Sitter och lyssnar på Jackson 5 - I´ll be there. SÅ MYYYYSIG! tänker mycket när jag hör den, typisk morgonlåt dessutom. Mys, mys, mys!

Nä nu ska Sanny bada =) sen ska jag ner o äta frulle och sen kolla tv....Pusski!! // Sanny!!

Mamma jag älskar dig djupt, saknar dig, kom nu hem igen, du har varit borta tillräckligt länge! Kommer snart och hälsar på dig och tar bort all julpynt som jag inte hunnit ta bort! sen ska vi plantera nya fina blommor till dig så forrt det blivit lite varmare.. Love you forever.

Pappa, Frostie, Brossan, Kim - Älskar er!

Ciao, Pusski!


JULAFTON 2007, Haha jag har såklart snapsen i handen..den bilden blev inte accepterad av pappa direkt Haha!
image57

ÄNNU en bild som inte blev bra enligt pappa, ja bara kolla på mig! Sån bild kan vi ju inte skicka til släkten...HAHAH!!!
image58




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback