Det var det......

2008-02-25 @ 22:49:08
VÄRSTA!!! Fy fan..hade problem med att somna inatt....klockan var kanske 2 när jag somnade....störigt..får köpa mig lite piller så jag somnar, för nu behöver jag verkligen sova ut...dagarna e långa.
Har precis kommit hem(22.00)....har inte varit hemma på heeeeela dagen från 08.00....jag e duktigt trött nu :/ Ska snart lägga mig för imorgon väntar lika lång dag. Var i skolan (+ valhall med rahma igen) från 8.30 - 18.00 sen körde jag hem fort som ATTAN för SABBI väntade i trappen på mig Haha....bonden :P  Sen stack vi ut på promenad, iväg till hennes jobb... HAha roliga grabbar hon jobbar med....HAHA...sen stack vi och käkade och sen solade...slogs om rummen typ... :P två utlänningar som skulle sola...dom var ju redan bruna...han ene försökte köpa ut mig.. HAha...men han lyckades inte! Sen var klockan helt plötsligt halv tio och då begav vi oss hemåt....By the way, Gå INTE in på Knutan....en toalett har gått sönder så det hade läckt som fan och börjat droppa ner på golvet där folk går...det stank fan BLÖT BLÖJA! HAHA, mindre kul med andra ord.

Jaha, vad händer annars i veckan då... jo skolan!!! fan vi måste jura som fan......8.30 - ? Varje dag nu tills måndag!
Imorgon efter skolan ska jag med Sabbe till Ikea... och köpa mig en ny datastol och hon ska köpa lite smått o gott till sin lägenhet som HON FICK!! Grattis OUFKI! (L) Nu jävlar ska det badas (skrubba varandra på ryggen) Haha...och mysas på sommaren på balkongen =))))) Längtar sen blir det en sväng in på väla och systemet (inför helgen) Ska även handla en present till min Ballemalle som fyller år på lördag...jag kunde dra med mig Sabbi så vi ska dit på middag och festa järnet sen ut på tivoli och dansa loss (hoppas det inte blir katastrof denna helgen haha) nää tror inte det nu...ska gå jättebra...missar dock joddla :((((( Hade varit kul o vicka på höfterna till dem och dricka cider och annat gott...men det kan man göra en annan gång...nu e det Malin som gäller...Sen på onsdag efter skolan blir det Familia med Anna i klassen =) Ska kanske köpa pumps :)))) skitsnyggt...fick ett par skor i helgen av pappa och sen köpte jag ett par själv med...nu får jag verkligen inte plats HAHA....men vill ha ett par pumps med....blev helt förälskad i Annas som hon hade på sig idag =) MEGAFINA!
 På torsdag e det skola igen...typ till 22.00 på kvällen kanske? Sen på fredag blir det mys....på lördag ska jag hem till Sabbes nya lägenhet och hjälpa till att packa upp =) Sen beger vi oss hem till mig för att fixa till ossi tre timmar ahha...det är vi bäst på...SEN ÄR DET UT OCH HÄRJA!! Äntligen =) På söndag vaknar jag förmodligen upp hos Sabbi och då ska vi äta makaroner och köttbullar och bada i badkaret tillsammans =)
Såhär ser min vecka ut =) Har jävligt mycket att göra...

Nu i helgen var det förjävligt haha! Hann inte göra NGT!... på Fredagen var jag i skolan till halv fem..sen började jag jobba fem på maxi till 22.15...sen efter det hem och lägga mig DIREKT för att orka gå upp kl 7 nästa dag för att jobba på hamilton ju....till 13...sen hem till pappa och äta köttfärs (hans e bäst) sen snacka lite med dom, bus med frostie, på med maxikläderna och iväg igen 17-22.15....när jag kom hem till pappa så somnade jag nästan framför tvn...på söndagen var det slappt...jag badade, kollade tv.....åkte till famila och köpte som sagt två par skor (snickers typ) SKITFINA! Haha ett par liknar sånna pimpskor...med diamanter och ett smycke ;) och dom andra har bara ett fåtal diamanter på sidan :P Sen påväg hem åkte jag till citygross...sem hem och tvättade och kollade på Blood in Blood out....hann bara se 1 timme sen somnade jag nästan på soffan...men så jävla bra film alltså..får se när jag har tid o se resten :(((  Sen får jag lämna den för den är inte min!

Ibland undrar jag, vad vissa personer har för fel i sig....sura för minsta lilla...för fan ta vara på livet och lek det rätt istället för att gå och bli sura för ingenting...jag har iaf lärt mig att springa o slicka någons röv om och om igen är inget man tjänar på. Man får bara tillbaka dubbelt så mycket skit hur trevlig och snäll man än är...det är inte lönt..det är slut på sånt nu....Jag vill gärna få tillbaka lite vänlighet med...man ska inte få ta skit om och om igen så fort man är trevlig...glöm det.. i en vänskap eller föehållande eller ngt annat är man alltid två på att försöka hålla ihop ngt...inte en person hela tiden. I guess its up to you....

Näää...nu ska jag natta mig....usch tröttis.....imorgon väntar ännu en rolig dag efter skolan med mitt oufkihjärta (L)

MAMMA ÄLSKAR DIG!

Ha det bra alla.... P&K // Sanny!
Godnatt!!
image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback