Another one bites the dust!

2008-02-11 @ 11:53:15
Ah I fucking love them!!! =) QUEEEEN!!!! RIP Freddie! Du var bäst!

Jaha ännu en måndag....ny vecka.... helgen var rolig...jobbade i lördes till ett...sen blev det solning och en runda in till Mia....gulligt att hon kunde ta emot mig....NAGELAKUTEN! Haha =) HERREGUD FICK HON ÅKA IN MED NAGELAMBULANSEN!!!! HAHHAHAHAAHAAA Anks pappa sa det.... HAHAHA dog av skratt...Ajaa...sen blev det hem till Anksie och fixa till sig...och givetvis lyssna på PAKITO och dricka =) Sen kom Daniel, Linus och Jonny, Sabbe och hennes Patrik... Skitkul var det Hahahaa.....efteråt körde Sabbi ner oss till stan...blev först utposten sen zoo bar och Cardinal....sjukt trevligt....typ.. HAha! Nä men......
Igår blev det film och gotte och massa mys ;) Me love it.....
Jaha....ska snart iväg o träna...sen skulle egentligen Kimi komma hit men dom ringde från jobb...ska JOBBA!! hehe...men jag behöver det så det är lugnt! Ska ju tattuera mig, kanske åka till tyskland och även betala av den andra resan med =)))) Så pengar e det viktigaste i mitt liv nu hehe..
På torsdag e det alla hjärtans dag! Då ska jag klippa mig och färga mitt hår =) SÅ SKÖNT!!!! längtar verkligen.....

Nä, nu får det vara nog för idag...har en rapport o skriva.....Ska gå o träna nu sen inom frisören och kolla på Sabbi hur hennes hår blir =) Skulle egentligen klippt oss samtidigt men dom hade inte tid med mig idag HAha...Ajaa...TJENA TJABBA HALLÅ, BYE!!!

Du tror du e fri, men du e lurad!

Dagens citat från Persien? (finns det landet än? ) HAHA

"Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras"

Mammi love you!

Haha riktigt gammal bild! typ 2002 - 2003 ?
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback