Väla

2008-12-09 @ 17:52:44
Idag efter skolan stack jag och Rahma till Poseidon. Vi fick bra erbjudanden och kontakter..så nästa år blir det kanske bye bye Sweden. Hade ju varit så skönt. Och en bra merit för den delen med.
Sen kom söta Bella och hämtade mig för att sen bege oss till väla och mysa. Vi åt en god tacostallrik och lite glass. Känns som det var evigheter sen man såg henne. Så det var riktigt mysigt och trevligt. Hahaha roliga diskussioner med för den delen :)  Alltid  :)
Sen åkte vi hem till Bella så jag fick hälsa på lilla Nala som var så kelen. Riktigt söt katt!
Känner mig helt hängig, börjar bli sjuk. Är helt kinkig och seg i huvudet. Usch.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi min ängel


Bilder från idag :)


Rahma i sin bil haha...


Glassen från väla..så gott


Våra stövlar :)


Bella med sin strut i munnen haha


Jag med min bägare hehe..ser helt sliten och trött ut


Jag och Nala ! Haha som jag ser ut :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback