Prag!

2008-12-27 @ 22:43:45
Imorgon bär det av till Prag. Bussen går från knutan 06.30.  Är hemma hos Älskling nu och håller på att fixa och dona. Är riktigt trött idag. Jobbat från 8-13 plus att jag inte fick så mycket sömn inatt...var ute i bjuv och spelade Badminton och lite sånt igår så man kom hem rätt sent.
Håller på att tvätta det sista här eftersom någon schmuts tog min tvätttid IGEN. Jag har verkligen haft otur idag känner jag,
Tänkte skriva Gott nytt år till er alla eftersom jag antagligen inte kommer skriva från prag. Ska bli mysigt att gå ut och äta sen stå på Karlsbron och mysa till rakterna :) Gå i dom mysiga kvarteren och mysa på fiken.
Vi hörs när jag kommer hem.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mamma

Mysiga Prag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback