Nu är den...

2008-12-04 @ 17:49:41
lämnad.. den fräsiga bilen. Fan blev ju nästan lite kär i den ju :)

Skola idag..efter det så åkte jag och brossan ut till mammi och planterade två små granar.. Blev jättesött plus dom två fina rosetterna. Efter det så bestämde jag mig för att träna och sen sola...guess what...då möter jag min älskling som också ska träna och sola :) Perfekt ju. Underbart sällskap.

Skönt att få se sin bil idag...helt okrockad och blänkte riktigt mycket. Dom hade tvättat den. Tyvärr så måste jag dit imorgon och skälla ut dom som hyrde bil till mig. Nörd som satt och sa vad jag skulle göra och inte göra..så nu fick man ta skit för det, då får han ta skit imorgon.

Tonar håret svart nu, hade utväxt så tänkte jag kunde prova med svart...tvättas ju ändå bort med tiden. Ska in i duschen nu sen hem till baby och äta god mat som han lagar. Först ska jag hänga upp lite tvätt... CIAO

We can keep trying but things will never be the same!

Kärlek till Familj & Vänner och Mikael :) <3
Mammi love you


Min bror idag vid mammas grav. Haha ska alltid posera


Kolla så fint det blev! Förutom alla löv och missfärgningarna på stenarna


Min finaste ängel med Arraks...Saknar er båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback