Put your lovely hand out baby!

2008-12-01 @ 19:00:52
Idag har jag varit i skolan. Måste säga att det var rätt segt för mig eftersom jag fick en kraftig migrän och mådde illa. Sånt är livet. Har lämnat in min pärla på lagning. usch känns i hjärtat. Men det är kul att köra runt med en ny bil. Har fått låna en Nissan Note. Den är väldigt hög så när man kör så känns det som att man kör en minibuss haha. Men trevlig bil faktiskt. Älskar köra andra bilar. Lite roligare liksom
Blev ingen träning idag pga migränen. Inte kul att springa när man känner sig helt väck.
Igår var det krängdag till max. Jag och Älskling bestämde oss för att baka och äta massa gott. Så vi åkte till maxi och köpte lite gottis och så sen hem till brossan för att hämta filmer. Blev riktigt mysig kväll iaf =)
Håller på att laga lite Ravioli. Ska bli gott. Känner att jag behöver lite mat i mig.

hade varit helt underbart att bara få åka från helsingborg ett tag. Känna sig FRI. Har iaf tre veckor kvar i skolan. Sen den 22:e är det lov..får se om man kanske sticker någonstans under den tiden. Hade varit kanon.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Älskar dig mammi...Min ängel

Sån här bil glider jag runder med :) Haha lite större än min ja.


Grymt fin outfit! Min stil :)

Min och Babys fettokväll :)


Jag och Brossan... LOVE YOU

Brossan fottar oss nerifrån..Jag ser ut som RETAAARD


Vad får jag syn på? Haha Och Jennie kommer med mördarblicken på dansgolvet. Vad ser vi?
Anteckna att jag såg jävligt skabbig ut under den kvällen. martin o Jennie tvingade ut mig..hann inte fixa till mig!

Haha en bra låt och jag är på G på dansgolvet och shoar och har mig


JAG VILL TRÄNA!!!



Och åka hiit där ingen kan få tag på miiig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback