Läkaren, fika

2008-12-11 @ 15:57:07

Idag på morgonen körde baby mig till läkaren..min bil var helt genomfrusen så jag kunde inte vrida min nyckel haha. Typskt. Tur man var hos honom. den läkaren jag fick var helt vrickad. Ska inte gå till min vårdcentral längre. De läkarna där bryr sig inte. De gjorde ett misstag med mamma...ETT STORT misstag så man litar inte mer på dem heller. Efter läkaren kollade vi på film sen fikade jag i stan med Emelie. Mycket trevligt. Blev fika på Mezo. Någon god krämig pasta med bacon. Jag och Mikael tänkte snart bege oss till affären och handla lite. Vet inte om jag orkar träna idag..har tappat lusten till sånt. Det är så att jag kan sova 8 timmar sen vakna upp och känna som om jag inte sovit på 5 dagar. Helt sjukt. men nej, det tycker min läkare är NORMALT för han har bara skrivit ut smärtstillande till mig. Haha..

Igår var vi även på Centersyd och hittade en superfin jacka till Mikael och någon t - shirt. Själv fick jag hålla mig i skinnet.. har sååå lite pengar denna månaden så det är sjukt. Sånt är livet.
Imorgon ska jag hämta min älskade vovve som jag saknar så hemskt mycket. ska ligga och gosa med honom och baka och lite sånt. Måste även börja skriva på tentan, har ingen lust alls alltså... Im just like, HELP I NEED SOMEBODY ...

Kärlek till Familj, Vänner & Mikael <3
Mammi....


Jag och Emelie, tack för idag gumman!


Frostie och jag! Massa myyys i helgen älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback