Im home...

2008-12-23 @ 12:05:04
Hos pappa...alltid lika mysigt..känns så bra att vara här. Trivs alltid att vara med min familj. Imorgon är det julafton och då ska hela familjen mysa, jag, pappa, Helena, Brossan, Jennie, Kim och Frostie samt Putte ;). Ska bli så underbart mysigt. Dock saknas mamma så fruktansvärt mycket. Julen är hlt underbar när man får vara med dom man älskar, men ska iaf iväg till mamma en sväng imorgon och säga god jul och pynta lite till. Igår fixade jag fransarna igen, behövdes. sen tränade jag coh baby sånt sent, riktigt skönt. Gjorde även Ischoklad igår och ska baka lussekatter och göra lite fler ischoklad idag. Blir även en sväng ut på familia för att köpa den sista julklappen.  Ska lära mig laga polsk julmat. Intressant faktiskt. Vill så gärna kunna laga polsk mat, eftersom jag vill kunna laga det till min FAMILJ i framtiden. Eftersom jag e polsk så är jag noga med att föra traditioner osv vidare. Det är något speciellt lixom.

Sabbioufki...saknar dig och våra skämt. MÅÅSTE ses efter juldagarna innan jag åker till Prag. Love you

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mamma

Jag och Linda Ayia Napa 2007...så kul vi hade... saknar dig..


Kommentarer

Postat av: Linda

HAHA du kunde inte hitta en finare bild på mig? ;)

2008-12-23 @ 18:13:11

Postat av: Sanny

nej haha :) sorry Linda!! haha

2008-12-23 @ 23:02:37

Postat av: Linda

naw.. men jag älskar dig för det endån ;)

2008-12-25 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback