Helgen

2008-12-08 @ 20:25:13

Var bra...I fredes tog jag och hjärtat det bara lugnt..kollade på massa filmer och gottade oss. På lördagen begav vi oss för att träna sen iväg till Jennies 30 års fest. Tack för en trevlig kväll säger jag :) Jag var ju som sagt Polis och baby var min fånge :) Det var rätt lugnt för mig i skallen under hela kvällen...tills klockan slog 3. Då började mitt huvud snurra på ordentligt. Så jag och Mikael stack hem och brossan och några andra stack hem till honom och festade vidare.
Hela söndagen var en plåga för mig. Haha Mådde illa och var helt öm i kroppen.

Jag och baby ska till Prag över nyår. Det ska bli så underbart och mysigt att få stå i den mysiga staden med sitt hjärta som får mig att le och gör mig lycklig, och se raketerna och önska varandra gott nytt år. Men det bästa är att få se ansiktet på den personen som betyder så mycket för en och dela massa kramar och pussar.
Som många vet så är jag helt kär i nyårsafton. Det är så romantiskt och mysigt. Helt sjukt. UNDERBART

Nä nu ska jag duscha sen hem till baby...saknar ju honom sååå mycket =)

Kärlek till Familj, Vänner och min Mikael <3
Älskar dig mammi

Bjuder på lite bilder från helgen

Min andra halva, jag och brossan


Jag och min älskade pappa. Kocham Cie.


<3


Födelsedagsbarnet


Min pappa ville låna mössan hahaha så söt

Även pappas fru Helena posade med min polismössa :)


Det spårade ur ibland med hahaha Kossan blev mjölkad av vakten haha


Dagen efter, baby läser reklam.. och jag ligger ner helt död haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback