Härliga Fredag?

2008-12-05 @ 18:26:40
Det är fredag idag..men ändå så känner jag mig så tom...pga vissa saker. Ahhh....får panik!
Ska snart hem till baby och äta middag sen iväg och handla ngt gott till vår skräckfilmskväll. Vi skulle egentligen träffat Sabbioufki<3 och Patrik idag men är verkligen inte på humör, inte roligt att träffa folk då. Vill man bara lägga sig under täcket och gömma sig.
Är ledig från jobb imorgon..en gång i månaden är det så. Det ska bli sååå skönt att sova ut länge. Imorgon är det maskerad som gäller. Har fixat allt, jag vet att min polisdräkt ligger hemma....så det är bara att ta på den :)
Min nagel bröts idag, så typiskt. Tur att man har kontakter (Rahma) hennes syrra sitter på Nails 4 U. Fick en tid där, kan ju inte gå med en bruten nagel på fest :P Nej nej nej..
Någon fick för sig att tvätta hela dagen idag med...så störigt...synd man inte vet eller iaf orkar ta reda på vem det är.

Imorgon blir det träning tidigt..skönt.

Hoppas ni får en härlig Fredag kväll och att allt är bra med er.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi love you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback