God Jul!

2008-12-25 @ 12:53:55

Min julafton igår var underbar. vaknade hemma hos pappa.. sen hämtade jag upp älskling och körde ut för att köpa krans, sen ut till mamma och önska henne god jul, hem till mig igen och så delade jag och älskling julklappar. Jag fick en dvd spelare av honom. Jättefin. Tack älskling. Hem till Mikaels föräldrar en stund och sen hem till pappa igen. Brosan , Jennie Kim, Rocky och Mimmi kom på besök. haha. Senare på kvällen kom även Mikael en sväng och joinade oss. Gud vad julmat är gott. Speciellt polsk mat.  JAMMIE. Idag ska jag jobba från 14 - 19. Känner inte för det egentligen men men, det är pengar. tänker bara på  mellandagsrean just nu haha. ska ändå till väla imorgon så får kolla lite där då. Tänkte kolla lite i prag faktiskt. Roligare kläder där.  föressten min kamera gick sönder igår, klumpiga jag tappade den... ÅÅH så störigt.

Jag hoppas ni alla har en mysig Juldag idag!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mammi...Jag vet att du fanns med oss igår, och det gjorde mig lugn och avslappnad.

Bror och pappa vid julbordet igår :) Love yooou


Bror jag och pappa <3


Jag , Mikael och Martin. <3


Jag och Helena <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback