Dagen...

2008-12-02 @ 18:50:51
Har verkligen varit riktigt tråkig samtdigt som den varit bra. Morgonen började inte bra för mig alls. Hatar när det blir så. Har varit på dåligt humör heeela dagen. Stack ut till mamma idag och tände ljus och städade undan lite löv och sånt. Var även iväg och köpte två nya smågranar som jag ska plantera där imorgon. Ska snart sätta dit lite julpynt med. Mamma måste också ha julpynt ju =) Jag kommer ihåg när hon levde, varje jul var det pyntat i heeeela lägenheten/huset. Hon gick verkligen in för det. Vart man än kollade så var där tomtar eller något annat mysigt. Massa mysbelysning och krims krams. Saknar att komma in i vår lägenhet efter skolan eller jobb och få syn på allt hon pyntade..hon älskade julen, hon tyckte den var så mysig och den betydde mycket för henne. Jag saknar även att komma in och känna lukten av granen och höra henne säga "släpp allt, nu ska vi lyssna på julmusik och klä granen Sanna.." Usch det gör så ont i hjärtat på mig, att hon inte kommer finnas denna julen heller. Att man inte ska få krama henne och säga God Jul och få det leendet tillbaks som hon alltid gav och sa "God Jul". Idag när man tänker efter så GUD vad det betydde mycket..
Jag ville inte pynta hemma förra året för jag var så knäckt och sårad. Jag ville inte ens uppleva julen utan mamma då ..så jag satt helst hemma för att undvika alla julsaker och jullåtar. Detta året har jag bestämt mig för att pynta lite hemma.. Fick dessutom två jättefina julstjärnor av Pappa och Helena när dom var här i lördags. Ska julpynta för mammas skull..hon vill det tror jag. Hon vill inte att jag ger upp julen. För hon finns med mig vart jag än går. Och när jag står där och pyntar så kommer jag bara le och tänka på mamma. Dessutom är det hennes saker som jag kommer hänga upp osv. Kan inte bli bättre :) Älskar dig Mamma...Du finns i mitt hjärta för alltid.

Har varit hos Martin idag. Han har ju flyttat hit vid mig. Så kul :) Hämtade upp honom vid bion och sen var det bara att kolla hans lägenhet, den var fin. Kommer bli ännu finare när alla tavlor och smått kommer upp...men killen har stil :) Så det är lugnt. Sen kom hans syrra och söta Hampus.. Kollade på lejonkungen..haha så sööt... "tyyystaa" haha

Är glad att jag har så fina vänner som jag har. Hade aldrig bytat ut dom..Ni vet vilka ni är .

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi

Fotat bilen idag. Älskar den :)


Framifrån...riktig fräsig pärla ju =)


Haha Martin hade den sötaste ankan i sin dusch...var bara tvungen att fota den hahahaa
Så gullig.


Kommentarer

Postat av: diana

Tack för söt kommentar! =) Läs gärna mitt nya inlägg där jag svarar på frågor från läsarna! =) Kram kram// Diana

2008-12-03 @ 18:21:38
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback