Wish I could shut my playboy mouth.

2008-08-16 @ 13:08:11
Idag är det lördag och jag har bestämt mig för att njuta av denna helgen hemma hos min älskade pappa och hans fru. Och tro mig, det är så skönt.
Rhodos kallar fortfarande och jag vill bara tillbaka med mitt hjärta och flippa! Vi har verkligen många resor framför oss Bella. Stockholm i slutet på augusti (måste träffa våra stockholmsgrabbar från rhodos), London i november sen thailand nästa år! Längtar redan! Varje gång jag tittar på tatueringen så minns jag bara allt roligt! :)

nästan fjällat bort allt brunt i ansiktet...bra för jag såg ut som F*N. Haha.. men idag är de tlite sol och då ska jag ut och sola. Är ju inte helt vit i ansiktet men inte lika brun som innan. Typiskt mig att börja fjälla när jag kommer hem.

Idag ska jag snart iväg till väla med Helena, sen ska vi äta gott..pappa ska grilla. efter det blir det promenad igen och sen FILMKVÄLL <--- love it!. Haha nu blir du glad Snicky? När jag skriver " Sen ska jag, efter det ska jag, sen ska jag" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA irritationsobjekt nr 1. ;)

Nä slut på skrivandet, och iväg för lite shopping.

Hoppas ni alla mår bra! Kärlek till familj och vänner -v-

Shine on <3

Saknar det

Kommentarer

Postat av: Baybare

Haha men saken är det att du kan skriva det. Du är en tjej och alla vill läsa tjejbloggar. Speciellt när dom är snygga..



London????

2008-08-17 @ 12:29:11
URL: http://baybare.blogg.se/

Postat av: Bella

SHINE ON SANNY :) saknar dig dig dig och RHODOS, men som du säger så väntar fler knäppa resor på oss :) Pusspuss haha over the rainbow :) do it like a truck ;)

2008-08-17 @ 12:34:24
URL: http://bellalundh.blogg.se/

Postat av: Sanny

Ja london Baybare.. Ska bli SÅ NICE =)

2008-08-24 @ 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback