Sista ciggen

2008-08-26 @ 22:45:59
Idag tog jag min sista cigarett och det var skönt. Jag blir inte av med min hosta samt att sommaren är slut och då sa jag att jag skulle sluta och då håller jag det med. Men det har varit kul att röka haha. Men är mest lite sådär besviken på mig själv för jag hade kunnat klara mig UTAN cigg hela sommaren för jag tyckte inte det var gott i början men ändå skulle jag på dom.

Jag har blivit ännu sjukare nu...det känns som jag snart kommer sprängas. Tack brorsan..schysst att dra hem lite influensa från Turkiet och smitta din syster. Buse.

Igår saknade jag min Bella så mycket så hon tyckte vi kunde äta frukost tillsammans på hennes balkong i solen :) Så mysigt det var. Sen kom vi på att vi skulle börja banta så vi stack upp till Maxi och storhandlade båda två. Mina frys och kylgrejer är dock fortfarande kvar hos henne hahaa. Körde och pumpade mina däck med, haha bella har inte skickat bilden än men när jag får den så lägger jag upp den. Ni ska bara se hur duktig jag är haha. Sen körde vi ut hennes kompis och mamma till väla efter det blev det Donkan...Så GOTT.. Därefter kröp vi ner i soffan och kollade på OMEN och krängde tills jag skulle gå på bio med brossan, Jessie och hennes kille. Mycket bra film. Vi såg The dark knight. Jag har glömt dom andra Batman filmerna men jag hängde ändå med. Hahahaha trodde jag skulle dö av skratt. Jag och Martin hostade HEELA tiden och sen fick brossan värsta hostattacken och kunde inte sluta heller, och jag bara skrattar. Alltid lika fåniga tillsammans. Älskar dig !
Vet inte vad jag hade gjort utan brossan alltså. Han är verkligen min andra halva. Han ställer upp. Vi är så lika varandra också. Vi skrattar likadant, vi har lika torr humor, ja, det är mycket man kan rabbla upp. Men så fort man ser mig med min bror så kan man direkt höra och se att vi är syskon. Många har sagt - MAN märker att ni är syskon. Lika sjuka. HAHA. Jag tycker iaf det är riktigt sjukt och skrämmande att vi är SÅ lika faktiskt. Men men :)

Idag har jag varit i skolan och praktiken. Ska börja med den STORA undersökningen nu, så skönt. Sen kan jag bara koncentrera mig på själva PRAKTIKEN när undersökningen är färdig. Fast vi har en stor rapport som ska skrivas och sammanställa alla svar. Haha sjuka är att vi skojade till det med ägaren till poseidon idag. Vi ska lägga ut enkäten på deras hemsida så skulle vi komma fram till hur vi skulle presentera oss på hemsidan så sa Rahma  på skoj - JA så kan vi ha en sån bild på oss där på sidan ju. Han bara - JA . Haha jag bara tänkte NEJ NEJ. Jo så fram med kameran och ut vid båtarna och posera. Kan säga att ingen bild blev bra Hhaha ser ut som ett freak. Så vill ni se två freaks så gå in på hemsidan sen så har ni något att skratta åt HAHA.
Senare träffade jag min OUFKIPOUFKI SABBI som jag också saknat sjukt mycket. Som vanligt har vi alltid så roligt tillsammans. OCH som vanligt gjorde jag bort mig två gånger idag. Börjar vänja mig.
Vi käkade på Bomb sen blev det en kladdekaka och te på restaurangen bredvid som hennes syrra jobbar på. Myspys.
Patrik som hämtade upp oss, stackarn sitter och klipper i Sabbis löshår nu HAhahaha....sån tvingar honom haha.

Nä slut på detta för ikväll, blev riktigt långt idag. Men måste betala räkningar och börja skriva på inledningen till hemsidan och enkäterna.

God kväll allihop och sov gott sen när det är dags!
Kärlek till familj och vänner <3

Mamma saknar dig, hade gjort allt för en kram nu. Love you.

Bjuder på lite bilder från idag :) Enjoy!

Jag i Helsingborg


Sabbi promenixar  i stan hehe



Te


Fika :)


Den ser mumsig ut va? :P Jammie.  Mysiiigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback