SHINE ON!

2008-08-12 @ 13:46:23
Gud vad jag älskar den låten.
Rio - Shine on! ME LOVE YA!
Andra dagen hemma och jag känner mig deprimerad. Vill inte vara här i Sverige. TRÅKIGT LAND!!!!
TRÅKIGT VÄDER!
Jag saknar min chicken a la creme och vår söta servitör på La Casa. haha vi träffade honom till och med ute. Kommer bild på honom snart. Bella har alla bilder på sin kamera. Pallar inte skicka över för det kommer ta ett år. Så Får vänta tills jag träffar henne så jag kan ta kameran och lägga över här direkt.
Idag skulle jag gått till skolan, men min hosta ville inte det.
Idagska jag till jobb och visa att jag lever, sen iväg och handla lite, städa hemma och kanske umgås lite med mina vänner.

Känns så segt att komma hem och börja leva sitt gamla vanliga liv igen. Nu har man levt lyx i 15 dagar..Jag har inte gjort ett skit. Har inte diskat, har inte lagat egen mat, har inte städat. Men nu måste man börja med det igen. Och sommarlovet är slut och det är dags för plugg igen. Jag vill ju plugga mer än allt, men det är alltid segt när man har haft lov att börja med det igen. Bara att börja kämpa

Min bror är kvar i turkiet. Hoppas du har det helt underbart bror. Det förtjänar du efter allt hårt arbete här hemma. Men saknar dig riktigt mycket. När du kommer hem ska jag krama sönder dig. Har inte träffat dig på snart tre veckor. Saknar Kim med, mitt lilla busfrö. Så söt, kan inget annat än att älska dig. Ska pussa och krama ihjäl dig så fort ni kommer hem. KIMI och Martin, Sanny ÄLSKAR er!!

Nä dags o ta tag i sitt liv och fixa allt som ska göras idag.

Puss & Kram. Kärlek till familj och vänner! -v-

Mamma, saknaden är stor. Kommer snart och hälsar på dig. LOVE YOU. Tack för....ja du vet vad. Det gör mig starkare!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback