Ny dator.

2008-08-25 @ 10:57:02
Igår köpte jag mig en ny dator eftersom min andra gick sönder. Nu har jag förstått hur beroende jag är av en dator. Inte för att sitta och hänga vid den, utan för att jag har en skola som kräver att man har en dator. Nu får jag bara hoppas att man kan köra en recovery på min hårddisk så att jag får ut alla mina bilder som är viktiga för mig. Nu när jag har denna datorn så känner man jag mig så naken hehe, har lixom inga bilder, inga filer alls som jag hade på den andra. På ett sätt är det otroligt skönt eftersom den var så seg, mitt fel ;) Inte orkat rensa. Denna datorn är ju MYCKET bättre.

Helgen har varit myspys. Orkar inte festa mer nu. Vill försöka komma igång med träningen igen. Var hos brossan i fredes, sov där till lördes sen var det jobb på lördagmorgon. På lördagen blev det god mat hos pappa, familjen var samlad, så skönt och alltid lika roligt. Sen blev det hem till brorsan igen och kolla film. Söndagen var en typisk (skånsk)SVENSSON söndag. Ut på väla och On off hahaa och lite andra ställen. Folk är så vana vid att traska på väla när det är söndag, kan förstå dom för söndagar är riktigt tråkiga. Har umgåtts med min KIM heeela helgen, så underbart men jag förstår hela tiden att jag ALDRIG hade orkat med att ha barn nu. Har inte det där tålamodet som krävs. Men Älskar dig Kimi!

Snart prov igen, och jag vill bara spy av tanken. Har haft mardrömmar om det provet. Tänk om jag inte klarar det. vad gör jag då? Har ju några gånger till på mig när man ska gå med ettorna (wow vad kul). Klarar jag inte det då så är det ju kört.

Nu har jag bestämt mig, i början på november ska jag väga max 57 kilo. Och det börjar IDAG! :) Ska börja träna och äta nyttigt igen och HÅLLA mig till det för en gångs skull. Har ju klarat av det innan så varför skulle jag inte klara av det nu?

Idag ska jag bara ta det lugnt, har ont i halsen för att min kära BROR har smittat mig. Skulle gå på middag idag för att en slutar på hamilton idag men jag orkar inte känner jag. Jag känner mig nere och helt utsliten och halsen gör inte saken bättre. Så får bli bio med honom och Jessie. Ska se the dark knight. Sägs vara MYCKET bra. Plus att det är Heath Ledger som spelar Jokern och jag bara ÄLSKAR hans filmer och honom, mycket bra skådespelare var han.

nu ska jag iväg och handla lite sen iväg till Bella och umgås med mitt hjärta som jag saknar såååå mycket!

Kärlek till familj och vänner!

Mammi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback