Myspys!

2008-08-28 @ 13:10:24

Nu har Bella gått.. efter en NYTTIG frukost hahaha.... Hon skulle jobba. Och jag ska börja ta tag i städningen här hemma.  Haha hade värsta hostattacken kl 06.30 idag...trodde jag skulle väcka Bella och att hon skulle bli skitsur. Jag hostade HEELA tiden haha.. ajaa.. fick bilderna från Rhodos igår av Bella..så nu har jag ALLA :)

Nä nu tänkte jag ta och städa och tvätta. Det behövs faktiskt. Sen om det är fint väder ska jag ut och gå en sväng...bara det inte regnar.  kanske drar iväg och handlar lite till lägenheten.. Är ju inte färdig med min inredning fast jag bott här ett år. och VÄNTAR fortfarande på en ny tapet och målarfärg! AKELIUS!!!!!

Ikväll blir det mys igen.

Ha det underbart!

Kärlek till familj och vänner! Puss

Love you mammi

Miss Rhodos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback