Mardröm

2008-08-29 @ 14:03:59
Sitter här nu och äter min nyttiga frukost medan jag hade tänkt ta och blogga lite. Vaknade kvart i ett? WTF? Jag brukar gå upp 9? Haha.. Men sov så dåligt inatt. Vaknade hela tiden. La mig runt 12 för att kolla på Shaun of the dead. haha älskar den filmen. Såå bra. Sen märkte jag att mina ögon började stängas så jag tänkte ge det  ett försök men ikke, vaknade till hela tiden, med värsta hostattacken på köpet. Sen när jag väl somnar om så drömmer jag MARDRÖM! haha Drömmer faktiskt om Zombies. bara för jag skulle på den filmen inatt.. Min bror var med och det var kaos i den staden vi bodde i ? Haha vet inte vad det var för stad men liknade lite  där vid Kärnan faktiskt fast ändå inte. Förknippar nog Kärnan med den staden eftersom det såg lite gammalt ut. Sen var där en kille med som jag ALDRIG träffat Irl.. Hmm...han gav mig och min brossa ett plåster som var MOT infektionen HAHA... så sjukt.
Jag : Ja sen när dom biter sönder min hals
Killen: Nä dom naffsar bara
EH? Hahahahaa

Nä men fy fan. Kommer ihåg att jag skulle gömma mig bakom mejeriet i en affär. Man kunde typ hoppa upp i någon litet rum typ Hahaha...Alltså drömmar e helt korkade ibland. Haha just det... HAHA Linda Skanky du var med i drömmen. Jag stack hem till dig med all min panik och bara sa att du var tvungen att lämna ditt hus...men det ville du inte så jag lämnade dig där...ta inte det så personligt nu Haha...

Ah nog med den drömmen. Nu ska jag snart ner och hämta min tvätt som jag lämnade där nere igår. Sen ska jag ut och gå! Ikväll blir det myspys för jag ska jobba imorgon. Min ÄLSKADE helg nu...Fy fan.. Kommer typ leva på mitt jobb.

Kärlek till familj och vänner <3

Saknar dig Moja Kochana Mamusia!  Din underbart fina ängel.


Ta mig tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback