Kräftor!

2008-08-17 @ 12:45:40
igår bestämde vi oss för att äta kräftor. Haha pappa vägrade, -Det är så mycket pill och så lite mat HAHAHAHAHa du är för go. Men till sist kom han med sin verktygslåda och skulle knäcka sönder dom HAHAHAHHAHAHAAHAHA, härlig snubbe det där! =) Kollade på en flippad film igår, som fick MIG helt cp Haha. Sjuk Sjuk!
Idag mår jag sådär, vet inte vad det är som tär på mig. Känner mig lite nere. Hoppas det snart går över.
Idag ska Bellis framkalla ALLA 390 bilder från RHODOS Haha! Sjukt!
helgen efter löning ska jag och mysan se till att fylla magen med lite goda drinkar sen bowla. Blev sjukt sugen på det.
Måndag ska jag träffa min skanky Linda, ÄNTLIGEN! Sen på tisdag ska jag träffa min regnbåge Martin, som jag saknar såå mycket. Kramarna, skrattet haha...min älskade vän :)
Ikväll tänkte jag ta och lägga mig i ett varmt bad och bara koppla av, sen blir det film igen! loooove it.
JAG SNEAR PÅ 3!! Nätet här ligger nere...kan bara messa mig men inte ringa? sjukt. Hoppas det fixas snart!

Shine on <3 Vi två Martin!
Let me be the love that comes from the sun
Let me be your rainbow rising on
Every single rase out of space
Will Shine on, shine on!


Tänkte lägga upp lite bilder från kräfttimmen igår. Haha...jag ser HELT TOTALT sliten ut. och det är jag med.

Försöker förstå mig på hur man ska få ut allt? Haha


Nu visar pappa hur man ska göra med hans verktyg HAHA!


Haha här är bilder från Pappas födelsedagskalas. DOCK inga bra bilder, just därför jag lägger upp dom. Lite för många snapsar pappa? HAHA

Haha vad sysslar jag med? Brossan <3


Bra bild pappa, verkligen! haha! Sanny saknar dig KIM


Nä ut och gå nu. Sen njuta av ett varmt bad! Ha det så gott alla! Puss & Kram // Sanny!

Kärlek till familj & vänner!

Mamma :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback