I wanna be your love like from above <3

2008-08-27 @ 20:30:05
Idag lider jag verkligen. Jobbig dag. Igår kväll kom Bella och hämtade mig runt 00.00 och så körde vi hem till henne och mös i hennes soffa och kollade på Dawn of the dead,. Dom har börjat med värsta skräckfilmerna på Tv3 om kvällarna nu. I morse åt vi frukost och sen var det dags att sticka till praktiken. Rahma var inte med idag, så jag satt där och hostade och smittade alla ;) Haha. Efter det stack jag först till Jysk vid mig, sen Rusta, sen Väla sen Jysk vid väla. OCH JAG HANDLADE INTE ETT SKIT! Lite sur jag blev. det jag skulle ha fanns lixom inte.

Ikväll ska jag sova hos Bella igen. Skräckkväll igen :) Hhehe!

Ska egentligen plugga idag men jag har inte lust, jag mår så dåligt. Fryser, har ont i huivudet, nyser hela tiden och hostan ska vi inte ens prata om.
Jag har inte ens lust att äta.

Sitter och lyssnar på  Pussycat dolls - When I grow up. Så braaa!

Hm, nu ska jag försöka plugga om det går. Inget lätt heller...det svåraste ämnet vi har och kommer ha. Hatar det. Får man se om man klarar det på Fredag men det vet jag redan att jag inte kommer göra så. Men kan ge det ett försök. Känner att jag behöver fler lektioner faktiskt.

Ha det bra alla och ta hand om er.

Kärlek till min Familj och mina vänner <3

mammi

Jag glider i Lindas fina Audi TT cabbe!


Min fina bränna på Rhodos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback