Oh JEZUS!

2008-04-08 @ 23:19:32
Det var längesen jag skrev här inne. Solly!
Haft så mycket o göra, är så trött att jag inte ens orkar skriva vad jag gjort :P
Igår träffade jag iaf Bellis, vi satt o snackade hemma hos henne ett tag, sedan begav vi oss mot HAKET där vi käkade min favvis! Haha det blev förrätt, huvudrätt och sedan GOD efterätt på Mezo AH, Haha utlänningarna har öppet alldeles för sent. Vi satt och fikade till halv tolv HAHA...och när vi gick så beställde folk fortfarande mat? HALLÅ gå hem o lägg er.  Men ja jag vet själv när jag har varit i sånna länder, deras liv börjar 00.00. Haha! SÅ HÄRLIGT.
Haha Bella
" Ta kort på mig med snälla?"- utlänning som var på oss hela tiden
Bella- nej jag vill inte ta kort på dig.
 Utlänningen "nä din kamera hade gått sönder"
Då dog jag av skratt HAHA!  HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA

Jaha, fick säga till att jag inte skulle med till Ayia med grabbarna idag:( Uh surt, såg fram emot denna vilda resa hehe.. men men, studerar man får man hålla sig i skinnet. Blir en sista minuten med BELLA istället! fan vad kul det ska bli haha, två vilda tjejer i annat land, kan inte bli mer galet faktiskt. ;) Sola toppless också. första gången i mitt liv jag kommer göra det HAHA! Hade aldrig kunnat göra det i Helsingborg där allt o alla känner en HAHA.

Har fetetenta just nu som ska vara färdig på fredag kl 15. PANIK eller vad. Jag fattar nada också, helt sjukt svårt är det. Hittar fan inte dom jävla 1974:180 lagarna och sånt Haha...sen imorgon har vi prov. GAAAH jag pallar inte mer Haha..fast nästa vecka går vi bara en dag ;) Haha.. då ska jag umgås massa med mina underbara vänner och träna...Sen på onsdag ska jag dit ;) AH längtar!!!!

Imorgon är det som sagt prov, sen hem o jura och jogga, sen ska jag träffa Victor =) Haha undrar vad vi ska hitta på denna gången, Biljard och en kall jävel? ;) Haha spelar ingen roll vad vi gör, har svinkul ihop Haha..sist vi var ute o åt så trodde jag att jag skulle kissa på mig av skratt Haha så mycket vi skrattade HAHAHAHA sjuka i huvudet båda två faktiskt, kommer med sjuka saker Haha.... Naaw =) Du e go.

Nä, nu ska jag lyssna vidare på min musica sen ska jag sooooova....måste vara utvilad till imorgon! Ha det så jättebra allihop! =)



Jag och Bella igår 7/4 vid fria bad innan middag =) Sjukt fin himmel! S&B TL i sommar ;)
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback