Lååång natt..

2008-04-10 @ 15:08:42
Japp nu e man hemma... Har varit på maxi o handlat lite, blir sallad idag med ägg, räkor, tonfisk och salladsdressing! =) Nyttigt och gott... Sov hos brossan igår efter att jag o victor spelat biljard. Vi såg en skitäcklig skräckfilm. Jennie somnade direkt för hon var trött men jag och brossan låg och skrek och nästan satt i knät på varandra HAHA fy fan alltså, vi e vana vid skräck men denna var SJUK SJUK SJUK! Fy fan! Somnade vid 3 i natt Haha...Men kul var det.
Ja, provet igår gick väll sådär, jävla excel skit... ahh fick panik. Sen joggade jag, gick också åt helvete, började hugga som fan på sidan och jag kunde inte andas...fy fan vad rädd jag blev. :S Sen som sagt kom Victor och hämtade mig, stack till Oj och handlade sen blev det biljard. HAHA gissa vem som förlorade ? JAG! Och jag hatar att förlora, men jag hjälpte faktiskt Victor att vinna ibland Haha.. Dropsen räckte tydligen inte haha.
Som vanligt kissade jag nästan på mig av skratt. "blöjan" HAHAHAHAHAHA Gud alltså. Ja vi spelade till 23.00 sen tog jag min bil och stack vidare Haha.. fy fan alltså min mage var helt cp igår...såg ut som jag var gravid och det knep till som fan hela tiden...trodde jag skulle dö...kunde knappast andas...tur att det är bra idag... Mamma brukade också få sånt innan, kanske är ärftligt...men hon fick det när hon åt ngt som hon inte tålde. Hmmm jaja..kanske ngt jag inte tål...typ grönsaker eller lax? Haha. No way!

Idag kommer kanske brossan och kopplar in min skrivare... ÄNTLIGEN! Annars ska jag bara ut och jogga snart, sola och sen sitta med hemtentan. Imorgon ska jag träffa Anna en snabbis på morgonen sen ska jag till Plantan, hem till Madde och luncha..gotte..Sen vill jag faktiskt spela badminton eller ngt sånt..var längesen! Jogga ska jag också göra. Viktigast! =) Så skönt, ingen skola föränns på tisdag, sen är man ledig en vecka efter det med...AH!=)

Mega fint väder också..visar 17 grader! Kan det stämma?

Ha det bra alla! Puss & kram! // Sannyball

Min älskade bror10/4 08! Älskar diig!
image99

image100

MIMOSCHA Haha..när jag vaknade i morse så låg Mimmi vid mig..och jag hade lust att fixa till hennes frilla..ROCKER! Så söt alltså!
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback