Ibland....

2008-04-17 @ 00:13:50
har man det för bra.. Jess min älskade pappi kom hem till mig idag med Frobbe. Jag orkade inte laga middag så han kom hit och lagade mat till mig Haha! Älskar dig Pappa..det var jättegott.. Blev köttgryta med champijoner och annat gott...fullkorns couscous till det! Ah trodde jag skulle dö så gott var det.. Pappa är du kock? ;) Du är iaf min älsklingskock. lagar så god mat så det är sjukt.  I morse var jag där. Bella hängde med. Jaha, det var inte som jag hade förväntat mig men men... lät ju bra och allt men sen vände det.. KUL...Jag som verkligen såg fram emot detta.  Var även ute och gick innan. I REGNET! Ah! men var tvungen. Sen förbjöd pappa mig att gå ut efter maten. Han tyckte det var för mörkt så jaja, kunde väll ställa upp om han ändå körde från bjuv för att laga mat till mig Haha!
Imorgon är det personalfest. SÅ JÄVLA kul ska det bli. Vårt gäng är bäst. Helt sjuka och har alltid riktigt kul tillsammans, men som Mathias sa så gör vi detta alldeles för sällan. Håller med dig. Några av oss börjar redan på Harrys vid 18 med att rensa deras bar ;) Haha Sen 19är det Wallmans och tre rätters..ÅH! Hörde ngt om ngn soppa och tapas till förrätt, sen blev det fläskfilé? Kommer inte ihåg..och sen ngn smarrig efterätt...JAMMIE! Och såklart MYCKET dricka.. Haha fick höra det roligaste från Camilla idag när jag besökte Hamilton.
Mathias hade sagt till Tobbe
- Tobbe ska du verkligen pröjsa för allt som Sanny kommer dricka?
Haha tack för den, jag är faktiskt ingen alkis, Jag bara dricker mycket när jag väl dricker, men det ska man väl? det är ju inte mer än rätt? Haha

Haha dagens roligaste made by me FAKTISKT haha
Bella och jag är påväg dit, vi har bråttom. Pratade så mycket i bilen så vi körde förbi skylten där det stod Landskrona C och fortsätter mot Lödde. Jag undrar vart fan vi är påväg. Vi kommer på att vi har kört för långt och måste vända. Ska vara där kl 11. Klockan är tio i elva och jag börjar få panik! Kör in i LA centrum, kör som en idiot i smågatorna där det är väjningsplikt för mig.

Bella - Sanny det är väjningsplikt här gumman
Jag kör som en idiot och gasar
Jag - Det skiter jag i, jag har faktiskt bråttom
En polispikébuss kommer mot oss och jag saktar ner som FAN och får panik
Jag - SHIT polisen, ah jag har all tid i världen nu, ingen fara
HAHAHAHAHAHA shit så kul det var...vet det låter kanske inte så kul men det VAR kul tro mig HAHA!!!  Tack för idag Bella..PUSSIS!


Sometimes I feel I'm gonna break down and cry
Nowhere to go nothing to do with my time
I get lonely so lonely living on my own

Sometimes I feel I'm always walking too fast
And everything is coming down on me down on me
I go crazy oh so crazy living on my own

Dee do de de dee do de de
I don't have no time for no monkey business
Dee do de de dee do de de
I get so lonely lonely lonely lonely yeah
Got to be some good times ahead

Sometimes I feel nobody gives me no warning
Find my head is always up in the clouds in a dreamworld
It's not easy living on my own

Dee do de de dee do de de
I don't have no time for no monkey business
Dee do de de dee do de de
I get so lonely lonely lonely lonely yeah
Got to be some good times ahead

Dee do de de dee do de de
I don't have no time for no monkey business
Dee do de de dee do de de
I get so lonely lonely lonely lonely yeah
Got to be some good times ahead


Min Pappi är snäll=) Här lagar han mat i mitt kök! Haha! Sån slav!
image103
image104

Nä nu ska jag snart sooooova! Är tröttis! Imorgon ska jag hinna träna JÄTTEmycket inför kvällen! Hihi!

Älskar min familj! Ni är guldvärda! (L)

Mamma - 10 Månader sen i måndes! Vart tar tiden vägen? Har jag varit utan dig i 10månader? det känns faktiskt måste jag säga. Fan alltså.....går det inte att locka hem dig? Bara för en liten stund? Typ sådär fem minuter hade jag nöjt mig med. Bara för att få höra din röst o krama dig och säga hur mycket jag saknar och ÄLSKAR dig min ängel. Känna din doft! Guud, hade kunnat gå på eld för att få fem minuter med dig nu.  Kollade igenom massa fotoalbum igår, skrattade till ibland. Saknar dig och våra sjuka tider tillsammans Haha...
Air Supply - I´ll be thinking of you En speciell låt till dig Mammi! Älskar dig alltid!
:
In the winter when it's raining
And the sun can never shine through
All those days of endless waiting
I'll be thinking of you


When thunder breaks the dawn
When all our strength is gone
When shadows disappear
I'll still be holding on


Puss & Kramis // Sanny!

Kommentarer

Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 08:26:24
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback