Går det att..

2008-04-24 @ 23:23:55
beskriva hur mycket man älskar sina vänner eller sin familj? Ahh...vill bara beskriva för dom...men går ju inte..NI ÄR HELT ENKELT BÄST =))) Utan er finns ingen Sanny. PUSSIS!

Igår efter skolan ringde Bellis mig och drog ner mig till stan, vi köpte oss en glass och choklad och satte oss på kulla i solen och njööööt av den och snackade ut...myspys...sen kom Sabbe efter jobb och joinade oss en stund..var riktigt trevligt. Efter några timmar blev det glass igen HAHAHAHA GLASSÄTARN! Haha.. Sen begav jag o Bella oss till Hampan för en cider.. mycket folk och trevlig stämning...herregud ja..:) MYS.. Sen kom Emely med och växlade ett par ord över ett vinglas. :) taaack för den dagen...
Idag skulle jag iväg och fylla i min tatuering halv elva...kommer dit och då får jag reda på att MAX e sjuk!! GAAAH....nog tråkigt alltså...Han hade inte haft mitt nr heller så han hade inte kunnat ringa mig o meddela detta. Duktigt störigt alltså. Men nu har han det iaf och det är bra =) för då kan han ringa mig hehe.. Stack till konsum sen och köpte frukost samt fika till mig o Jessie. Blev duschen sen mot Billesholm! Jessie och Andy har fått en liten bebbe...så söt ! En liten Elias blev det hehe..Inte längesen jag och Jessie lekte med varandra och var ute o festade osv...och nu när man ser henne med Elias så känns det så overkligt...hihi..men mysigt..
Fick se en film som Andy spelat in när Jessie ligger på sjukhuset och har värkar och andas in lustgas...FY FAN jag vill inte haha..och allt hon berättade....FY FAN!! Ska jag verkligen gå igenom detta? Haha... Men det ska jag..för barn vill jag ha...3 småttingar...så jag lär lida HAHA! Men det lär dröja några år till..känner mig själv som ett barn som vill ha uppmärksamhet haha.. Jessie höll med om att man aldrig hade kunnat se mig som mamma nu...har typ drömt sånna drömmar om att jag e gravid o går på stan med alla mina vänner....gissa om jag var genomsvettig när jag vaknade och hade panik som fan HAHA...Inget för mig just nu=)  Vi var ute och gick i Billesholm...när vi kom till STAN som Jessie råkade säga så låg där en död katt på trottoaren bara så? Bredvid ett hus...så jävla äckligt....svart katt med..synd om den...usch!  Sen kom även Jessies mamma. Skulle leta upp en fin dopklänning.

Imorgon e jag ledig från skolan...skönt..se om man skulle träffa Anna hehe..Annars blir det något annat kul...MÅSTE till apoteket imorgon iaf...hoppas dom ringer imorgon också...

Ahh...föressten, vann solglasögonen på tradera..så jävla fräcka!! ut o glida med dom i sommar=) Måste plocka på mig skitmånga till...eftersom alla mina andra försvann eller gick sönder under flytten...helt skumt! Hur fan kan 9 par solglasögon bara försvinna så? jag kanske råkade slänga dom? Haha

Mamma Saknar dig och Älskar dig...Alltid i mina tankar.

Godnatt mina kära vänner ! (L)

image109

image110

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback