Den satt....

2008-04-11 @ 19:25:29
där den skulle...Ahh..har precis varit hemma hos Maddehjärtat på Plantan och ätit jättegod sallad... fy fan alltså Haha.. och det blev faktiskt en liten efterrätt med.. Maddes hemgjorda tryffel på vit choklad och passionsfrukt med cocos på...fy fan vad gott...och en chailatte på det AHH!!! mega gott...var ute o gick innan idag en timme och nu ska jag ut och jogga..så ångesten försvinner hehe =) Så kallt ute nu...vill inte egentligen men måste, man blir ju varm efter ett tag så :P Men det har hänt ngt med min kropp...så fort jag börjar springa så får jag håll på ena sidan och som sitter i HELA tiden, håll brukar försvinna efter ett tags joggning men icke nicke. Stör mig på det.
Var hemma hos Anna i morse med, lite panik man hade med hemtentan. Haha...men den är inlämnad nu..tack och lov att man slipper den skiten. Usch och fy =)
Denna helgen blir inte rolig. trust me, inte för mig iaf och det värsta av allt är att jag INTE KAN JOGGA PÅ TVÅ DAGAR!!! får panik. Ska jobba på Hamilton denna helgen. Börjar imorgon 8 -20.30, sen på söndag 9-20.30 Kul lixom? Ska upp tidigt så jag iaf kan gå till jobb och hem...så man rör sig lite iaf. Sen imorgon drar jag kanske hm till Matte som ska ha grillfest, tar mig en köttabit Haha.. Skulle egentligen hem till Sabbe som fyller 21 år..Grattis i förskott. Men eftersom jag jobbar så hinner jag inte det.

Nä nu vill mina ben röra på sig, spralliga sådana..:)

Mamma saknar dig och Älskar dig!

Pappa & Brossan - Männen i mitt liv! Älskar er obeskrivligt mycket. Tack för att ni finns och ställer upp! (L)

Dagens låt : Chris Brown - With you (kan det bli mysigare? ;) ) Så bra e den!

Ha en trevlig helg allihop och ta hand om er. Puss&Kram! //Sanny


När jag såg denna bilden så tänkte jag direkt på min familj. Nu är det bara Pappa jag o Brossan kvar.
Och dom är beskyddande och tar hand om lilla mig. Så sött.. Älskar er! Ps, är nog inte så knubbig haha ds.
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback