BÄSTA MÅNDAGEN....

2008-04-28 @ 23:23:37
På MEGALÄNGE! Herregud alltså..har inte varit hemma PÅ HELA DAGEN! Kom hem precis!!! Jha vart ska man börja..skolan idag...började med ekonomistyrning på stadshuset...Skittråkigt..kommer nog inte klara det HAHA...Volym*tk*Itosv... Jaavisst liksom? Haha...Sen efter det körde jag hem och väckte min bror som hade jobbat natt...vi åkte och köpte blommor till mamma som vi sedan planterade...efter det stack jag ner till stan och träffade Bella där hon fikade med några till..och BRASCO haha...Drog med henne till Plantan där jag skulle på ett "roligt" besök! Sen körde vi ner i stan igen och inpå hampan...svinmycket folk...HIF spelade idag ju...Träffade Patryk som var rätt på G haha.. Sen blev det kebabrulle i solen..så jävla gott...efter det stack vi hem till Bellas syster och lämnade Brasco...och iväg mot stan och hampan igen...Poliser stod medhästar och hundar plus massa pikébussar...så var det massa galna HIF fans (fulla) och så var det då jag o Bellis HAHAHA så fult...Dom fick för sig att springa mot poliserna för dom fick syn på MFFare....så jag o bella sprang efter och då börjar alla kuta tillbaka...jag trodde jag skulle dö...poliser sprang med hundar som bet tag i folk..helt galna...jag kutade för livet...bella ut på vägen HAHA...shit ACTION alltså...sen stannade alla upp...och då fick åolisen för sig att attackera oss igen med hundarna...helt sjukt alltså...men fan vad vi skrattade åt det efteråt! HAHA..HIFarna var galna..kastadestolar och glas på polisen och sånt... GÖTT att HBG erbjuder lite action för en gångs skull...Sen hängde vi med hifarna ända upp till Olympia... Haha så jävla kul var det...satt uppmed alla galningar och såg matchen! SÅ GÖTT...hade inte ens gått en minut och HIF gjorde mål....WIHHOO!! Ahh det var mycket trevligt...sen begav vi ossmot Utposten och var där en stund....och nu sitter man här..kvart över elva...ska nanna nu....lika lång dag imorgon haha...hela veckan är heeeelt fullsmockad hos mig..hur ska jag hinna träffa alla och göra allt? HMM...plus att min Frobbe kommer imorgon och ska stanna hos mig i två veckor för gisarna ska ivägtill Gran Canaria där det är CA 48 grader nu.....! AHHH! JAG VILL OCKSÅ JU!Men klagar dock inte på vädret i hbg just nu!

Ha det bra alla och god natt...Puss!!

Tog denna bilden idag på rasten när vi låg o sola i gräset...Så jävla fin bild...fokus på blomman...love it
image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback