Trött!

2007-10-21 @ 22:39:35
Fan vad trött jag är! Idag har jag varit på Ikea och handlat lite till lägenheten =) Gick öven in på Gallerix och handlade en skitfin tavla till köket...nu har jag bara en kvar där inne sen är tavlorna färdiga i alla rum förutom hallen. Efter Ikea blev det hem o städa,tvätta, laga mat o sen plugga, vilket inte gick så bra! hann läsa kanske 8 sidor sen somnade Sanny :P Så djävulskt trött. Vaknade halv tio när jag hade ställt klockan på 20.00 haha! Smaart! Egentligen skulle vi tränat idag med. Men det blev inget med det, ganska bra ändå, har inte haft lust idag alls.
 Men imorgon blir det kick boxning och det ser jag verkligen fram emot.
Igår kom min bror hit med mitt lilla charmtroll =) Sen åkte jag med dom hem och kollade på Simpsons the Movie. Haha riktig fräsig rulle =) Blev ingen dricka för mig denna helgen iaf. Förstör träningen! =) Men nu på lördag smäller det. På söndag (28/10) fyller jag hela 20 ÅR! Wow haha känns dock som att jag e 23. Iaf på lördag blir det party i min lya =) Ska bli kul!

Nä nu ska jag plugga vidare, det behövs.

Puss/ Sanny


Mamma, mitt hjärta blöder, min själ sörjer! Älskar dig föralltid! -v-

image20image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback