That´s Ok with me!

2007-11-20 @ 12:25:50
Jaha! Helgen har varit Rätt bra. Har som vanligt druckit.. Haha. Finns väll inget annat viktigt att tillägga! Var iaf kul att träffa dig Malin.. På söndagen stack jag hem till Madde och Andy, det blev tre filmer med John Travolta, Pizza och massa chips! Har nog inte skrattat så mycket på länge, crazy filmer alltså...typiskt 70 och 80 talet hehe.
Igår började vi med modern marknadsföring i skolan. Det känns som det ämnet kommer bli lite jobbigt. Värsta feta boken och vi har kommit fram till att vi måste läsa 3,5 kapitel på engelska varje vecka för att hinna läsa ut hela innan kursen är slut. Good luck! Vi har så jävla mycket i skolan nu. Och snart väntar två prov i dec. Igår pratade jag även med min lärare om provet, det gick jättebra =) Kul faktiskt. Vi satt även och diskuterade min framtid, hur jag tänker osv. För mig var det ju lätt att svara på hans fråga " Hotell" Och det tänker jag stå fast vid. Hotell hotell!!!! Min stora dröm! Och nu pratar jag inte om receptionist på ett hotell hehe. Men efter vårt lilla samtal insåg jag att allt var så osäkert på ett sätt.. Han tyckte att jag skulle stanna kvar i Sverige och ta kontakt med dom stora hotellkedjorna på Öland ?? Blev verkligen förvirrad efter det. men ngt jag har tänkt att jag ska göra under andra Lian det är att ta kontakt med företaget i Köpenhamn som säljer hotell överallt i världen och fråga om jag kan få praktisera där ;).

Igår kom även en tjej till oss från Manpower och gav oss lite info om deras studenterbjudande ang Jobb o så. Jag smälte direkt när hon tog upp vilka företag och kedjor dom arbetar med. FRITIDSRESOR!!!! SAS!!!! Efteråt gick hon runder till dom som ville ha lite extra jobb under sin studietid och pratade med oss...Jag tänkte direkt " YES JAG KANSKE KAN LÄMNA MINA TVÅ JOBB NU" Och fan vad skönt det ska bli om jag kan det. Jag kommer bli överlycklig om jag får jobb på fritidsresor, har verkligen kämpat för att få jobba på en resebyrå men det har varit en svår väg som har slutat på kanten av allt. Men nu ser jag verkligen en CHANS! :D:D:D

Igår efter den långa dagen i skolan hämtade jag upp Madde och så körde vi och handlade massa gott! =) Sen stack vi hem till mig och lagade middag satt och drack vin och pratade. Hur mysigt som helst. Efteråt blev det sängen för oss och en film! Kul att man har någon att sova med ibland =) Tack gumman!

Idag har jag varit på Campus, vår grupp har fixat det sista på presentationen nu. Härligt... Sen ska jag städa lite och faktiskt TRÄNA och SOLA med Anna....

Nä nu har jag inget mer o skriva, tror faktiskt detta räcker för dagen :P Haha! Ha det bra alla!

Forever today -v-



Mammi I love you!



LAS PALMAS FEBRUARI 2007
image28image29

image26image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback