I get tears on my pillow....

2007-11-27 @ 19:17:25

If I lose too much!

Fy fan vilka dagar alltså! Har inte kunnat sova ordentligt under två nätter nu, rethosta är något riktigt störigt. Och långa dagar i skolan. 8.30 - 16-30. Har fått reda på våra Lia arbeten nu! Fy fan vad alla har hetsat om att få sin favorit, men bara en grupp fick vad dom ville. Min grupp fick friskis! KUL! HAha men det ska nog blir bra! Jag som ville ha HIF!  F*tta!
Imorgon e det bara halvdag! SKÖNT! Behöver vila ut lite. Fan kommer hända extremt mycket nu och jag vill bara inte.
I lördes var jag på fest hos Fredrik på Dalhem, kul var det, ,mycket sprit och mycket folk =) Sen stack jag till stan där jag träffade Linda och Ellie på utposten =) Sen stack vi till tivoli! Rolig kväll =) På söndagen låg jag bara hemma och var död... HAha trodde inte jag skulle klara av dagen!
Imorgon ska jag kanske träffa Poggan My! Haha var ett tag sen nu! Ska kolla på Bad santa "whata fuck is wrong with you??" Haha! 
Måste städa här hemma med....Men har inte orken...måste plugga med, men ögonen vill bara stängas för kvällen, har kanske sovit 8 timmar på två dagar...
Nä nu ska jag städa litta sen ska jag plugga satan i det, Haha!! Imorgon kommer Jonas från Cloud. Och det ska bli kul o lyssna på honom, jag har redan träffat honom en gång då jag skulle intervjua honom..


Föressten, Vila I Frid Elisabeth! Nu kan du och mamma sitta där uppe och prata och vara glada för nu har ni inte ont mer

Ha det bra alla!

Puss O Kram

....-Sanny-....

Mammi! (L)

image34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback